خبرگزاری کار ایران

به مدت سه‌ماه انتخاب شد؛

مجمع نیروهای خط‌امام رییس دوره‌ای شورای‌هماهنگی جبهه‌اصلاحات مازندران

انتخابات شورای هماهنگی جبهه‌ اصلاحات استان مازندران با حضور دبیر شورای هماهنگی جبهه اصلاحات کشور، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا٬ در این نشست که نمایندگان احزاب استان مازندران حضور داشتند، ابتدا عزت‌الله تقواییان با ارائه‌ تاریخچه‌ای از جریان اصلاحات و شورای هماهنگی، بر همگرایی احزاب برای انتخابات آینده تأکید و تصریح کرد: با توجه به زمانی که باقی مانده، انتخابات اعضای هیئت رییسه در شهرستان‌ها هم برگزار شود.

بر اساس این گزارش نسخه‌ سوم آیین‌نامه‌ی شورای هماهنگی اصلاحات پس از انتخابات 92 تدوین و آیین‌نامه‌ی استان‌ها در بهار 93 تصویب شد.

در این جلسه با توجه به آیین‌نامه، انتخاب رییس و نایب رییس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان مازندران بر اساس قرعه‌کشی انجام شد و از میان 21 حزب کشوری که 16 حزب در مازندران، فعالیت می‌کنند، مجمع نیروهای خط امام به نمایندگی علی طور سوادکوهی، به عنوان اولین رییس دوره‌ای به مدت سه ماه و حزب اسلامی کار به نمایندگی سعید میرزایی به عنوان نایب رییس انتخاب شدند.

انتخاب دبیر شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان مازندران هم طبق آیین‌نامه باید بر اساس رأی‌گیری انجام می‌شد که با اجماع آرا و رای اکثریت نمایندگان احزاب، حزب اعتماد ملی به نمایندگی مصطفی سوادکوهی به عنوان دبیر این شورا به مدت یک سال، انتخاب شد.

خاطرنشان می‌شود ترتیب احزاب٬ برای ریاست دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان مازندران که با قرعه‌کشی انجام شد به صورت زیر است:

مجمع نیروهای خط امام
حزب اسلامی کار
سازمان عدالت آزادی
انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه
مجمع فرهنگیان
حزب همبستگی
انجمن اسلامی معلمان
مجمع دانش‌آموختگان
حزب اراده‌ ملت
خانه کارگر
کارگزاران سازندگی
مردم سالاری
انجمن اسلامی مهندسان
مجمع زنان مسلمان نواندیش
حزب اعتماد ملی
انجمن اسلامی جامعه پزشکی

کد خبر : ۲۹۵۷۸۴