خبرگزاری کار ایران

آئین نکوداشت روز خبرنگار 18 مرداد درکاشان برگزار می‌شود

آیین نکوداشت روز خبرنگار یکشنبه 18 مرداد 94 از ساعت 19 تا 21 در هتل سرای عامری‌های کاشان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان محسن جاوری رئیس اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری شهرستان با تاکید بر اینکه اهالی رسانه خود جزیی از خانواده میراث فرهنگی هستند افزود: بخش بزرگی از معرفی،آموزش و صیانت از  میراث فرهنگی برعهده اهالی رسانه است.

جاوری گفت: بی‌تردید نقش رسانه‌ها و  مطبوعات شهرستان در معرفی ابینه تاریخی، صنایع دستی و جاذبه‌های گردشگری، روشن،تحسین برانگیز  و در خور ستایش است.

مصطفی جوادی ، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان، نیز در ادامه از برگزاری روز خبرنگار خبرداد و  گفت: مراسم روز خبرنگار در سال جاری به صورت مشترک بین فرمانداری ویژه کاشان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی،اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری شهرستان مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری و همکاری دانشگاه‌های آزاد،علوم پزشکی و کاشان و هتل سرای عامری‌ها برگزار می‌شود.

وی افزود: بیش از 60 روزنامه‌نگار، خبرنگار و فعالان مطبوعاتی در بخش‌های مختلف از جمله خبر، گزارش، مقاله، سرمقاله، عکس  به این مراسم دعوت شده‌اند.

جوادی به تقدیر از خانواده رضا صفی در این مراسم اشاره کرد و گفت: در مراسم روز خبرنگار از خانواده مرحوم رضا صفی پور، خبرنگار کاشانی که چندی پیش دارفانی را وداع گفت نیز تجلیل می‌شود.

وی از خبرنگاران و فعالان رسانه‌های شهرستان برای شرکت در این آئین دعوت کرد و افزود: به دلیل هم‌زمانی و تعدد برنامه‌های نکوداشت روز خبرنگار در سطح شهرستان  و با درخواست اهالی رسانه این برنامه به 18 مردادماه موکول شد.

کد خبر : ۲۹۵۶۳۲