خبرگزاری کار ایران

در آستانه انتخابات اسفند ماه

ارشاد: لغو سخنرانی یا مراسم به خاطر عده‌ای اندک نخواهیم داشت

رییس دانشگاه شیراز گفت: با توجه در پیش بودن انتخابات اسفند ماه برنامه‌های مختلفی در این دانشگاه برگزار می‌شود که در این راستا قرار نیست به خاطر عده‌ای اندک مراسم و یا سخنرانی افراد مختلف تعطیل و یا لغو شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، مجید ارشاد ظهر امروز چهارشنبه در مراسم تقدیر از خبرنگاران حوزه دانشگاه شیراز افزود: رفع نیازهای جامعه از طریق فارغ‌التحصیل شدن جوانان رسالت دانشگاه است و خبرنگاران نیزدر رسالتی مشترک با دانشگاه نیازهای جامعه را بااطلاع‌رسانی دقیق و به‌موقع انجام می‌دهند.

وی اصلاح امور جامعه  را دستاورد عملکرد مناسب رسانه و خبرنگاران دانست و افزود: انجام این رسالت  باید همراه  با اصلاح امور مسئولین و انتقادات سازنده باشد.به اعتقاد ارشاد ماحصل همه این موارد رشد و شکوفایی فرهنگ کشور را رقم خواهد زد.

ارشاد با بیان این مطلب که توجه به اصل  خرد جمعی در تمامی مباحث دانشگاه شیرازمدنظر قرار دارد افزود: اجازه نخواهیم داد نگاه‌های مشخص باعث برهم خوردن این خرد جمعی شود همچنین که  در دانشگاه شیراز از هرگونه نگاه سلیقه‌ای پرهیز شده است.

رییس دانشگاه شیراز  اضافه کرد: با توجه به در پیش بودن انتخابات  مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری به‌طور حتم برنامه‌های مختلفی در دانشگاه شیراز برگزار می‌شود که در این راستا قرار نیست به خاطر یک عده‌ای اندک مراسم و یا سخنرانی افراد مختلف تعطیل و یا لغو شود.

 

کد خبر : ۲۹۵۴۸۸