خبرگزاری کار ایران

انعکاس مشکلات مردم پلدختر در خبرگزاری ایلنا به ثمر نشست

راه‌اندازی مجدد پزشکی قانونی

انعکاس مشکلات مردم پلدختر در خبرگزاری ایلنا در مورد نبود پزشکی قانونی در این شهرستان به ثمر نشست و در پی آن مسئولان به فکر چاره افتادند و مشکل را حل کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در پلدختر، پنج شنبه هفته گذشته، گزارشی تحت عنوان " نبود پزشکی قانونی معضل بزرگ مردم پلدختر  در خبرگزاری کار ایران منتشر شد که بازتاب مثبتی داشت و این گزارش مورد توجه مسوولان شهرستان پلدختر قرار گرفت.

یک شهروند پلدختری ضمن قدردانی از انعکاس خبر، نبود پزشکی قانونی در این شهرستان گفت: خبرنگار منادی انعکاس مشکلات مردم به مسئولان است .

محمد کریمی افزود: رسانه‌ها به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسوولان نقش موثری در رفع کمبودها دارند که فعالیت خبرنگار ایلنا شهرستان پلدختر در این زمینه بسیار مناسب و شایسته تقدیر است .

فرماندار پلدختر ضمن قدردانی از اطلاع‌رسانی و انعکاس مسایل و مشکلات مردم شهرستان گفت: شناسایی دغدغه‌ها و نگرانی‌های اصلی مردم یکی از کارکردهای مهم رسانه‌هاست که با انعکاس و انتقال این دغدغه‌ها به مسئولان به رفع مسائل و مشکلات کمک می‌کنند.

قدرت اله ترابی نژاد با بیان اینکه خبرنگاران به عنوان پرچمداران عرصه اطلاع رسانی هستند افزود: از رسانه‌ها انتظار دارم که همواره کمک کار مسئولان شهرستان در جهت رشد، توسعه و بالندگی شهرستان باشند و با انتقادهای سازنده و صحیح خود نیز مسائل مغفول شهرستان را به مسئولان گوشزد و یاد آوری کنند .

وی رسالت خبرنگاران را انعکاس واقعیت‌ها دانست و گفت: خبرنگاران به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان رسالت سنگینی در امر اطلاع رسانی بر عهده دارند و حضور فعال و موثر خبرنگاران یکی از عوامل پیشرفت و توسعه شهرستان است.

وی اصحاب رسانه را قلب تپنده جامعه دانست و افزود: بیان واقعیت‌های جامعه توسط خبرنگاران و انعکاس آنها باعث تنویر و روشنایی افکار عمومی می‌شود .

فرماندار پلدختر عملکرد ایلنا در انعکاس اخبار و پیگیری مطالبات و مسائل و مشکلات شهرستان بسیار خوب و قابل تحسین و تقدیراست .

ترابی‌نژاد افزود: در جلسه‌ای با حضور مدیرکل پزشکی قانونی استان، رئیس دادگستری و سرپرست شبکه بهداشت و درمان و اعضای شورای تامین شهرستان مشکلات پزشکی قانونی شهرستان مورد بحث و بررسی و تبادل نظر قرار گرفت .

وی تصریح کرد: خوشبختانه "عبدالجبار عادل" دکتر قبلی  به پزشکی قانونی بازگشت و فعالیت خود را مجددا  به طور رسمی در پلدختر آغاز کرد و مشکل مرتفع شده است.

فرماندار پلدختر گفت: با راه‌اندازی مجددا پزشکی قانونی مردم شهرهای پلدختر و معمولان می‌توانند از این پس مانند گذشته از خدمات پزشکی قانونی استفاده کنند .

کد خبر : ۲۹۴۶۲۱