خبرگزاری کار ایران

عباسعلی منصوری آرانی در پاسخ به ایلنا مطرح کرد

حمایت از اجرای کنارگذر شرقی کاشان

عباسعلی منصوری آرانی گفت: اگر طرح جدید کنارگذر شرقی کاشان مشکلی در حوزه آران و بیدگل نداشته باشد؛ با اجرای آن موافقم و از آن حمایت می‌کنم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، عباسعلی منصوری آرانی نماینده کاشان و آران و بیدگل در جمع فرهیختگان کاشانی، در مورد آخرین وضع دو کنارگذر شهرهای کاشان و آران و بیدگل و همچنین اتصال آن به گرمسار افزود: فرمانداری کاشان با همکاری شورای شهر و شهرداری، اصلاحاتی در کنارگذر شرقی این شهر ایجاد کرده‌اند و می‌گویند مشکلی در حوزه آران و بیدگل ندارد. اگر اینگونه باشد من نیز آمادگی همکاری برای اجرای آن دارم.

وی تصریح کرد: ردیف بودجه کنارگذر برای سه پروژه است؛ کنار گذر کاشان، کنارگذر آران و بیدگل و جاده اتصالی آران و بیدگل به گرمسار که هرکدام پرونده‌ای دارند و پیگیری‌های مستقل به خود را نیازمند است.

این نماینده مجلس یادآور شد: با پیگیری‌های انجام شده اقدامات خوبی در مورد راه‌های شهرستان کاشان انجام شده است. تکمیل راه کاشان – مشهد اردهال و همچنین کمک به اصلاح راه کاشان – برزک و مواردی دیگر انجام شده است، ولی درباره کنارگذر شرقی این شهرستان از گذشته مشکلاتی وجود داشته است که تاکنون به آن ورود پیدا نکرده‌ام.

برگزاری این جلسه در واکنش به صحبت‌هایی بود که در یک هفته گذشته در شبکه‌های مجازی درباره علل عدم اجرای کنارگذر شرقی کاشان مطرح شد.

کنارگذر کاشان به طول 28 کیلومتر و آران و بیدگل به طول 45 کیلومتر در سال 86 و در سفر اول و دوم ریاست جمهوری وقت مصوب شده است و بخشی از این دو کنارگذر در تصویب عملیاتی شده است.

گفتنی‌ست 18 کیلومتر از کنارگذر آران و بیدگل در حوزه شهرستان کاشان و 14 کیلومتر از کنارگذر کاشان در حوزه آران و بیدگل است.

بنابر اظهارات مسئولان دو شهرستان علت توقف عملیات دو کنارگذر عدم تأمین بودجه و همچنین مشکلات آزادسازی در دو حوزه بوده است.

کد خبر : ۲۹۴۴۳۸