خبرگزاری کار ایران

در بیانیه‌ای اعلام شد؛

لغو مراسم استقبال از استاندار جدید فارس

اعضای ستاد مردمی استقبال از استاندار جدید فارس دربیانیه‌ای لغو این مراسم را اعلام کردند.

به گزارش ایلنا ، در این بیانیه که یک نسخه از آن  نیز در اختیار دفتر ایلنا در فارس  قرار گرفته، اعضای ستاد استقبال مردمی از استاندا، لغو مراسم استقبال از استاندار جدید و وزیر کشور را بنا به درخواست محمدعلی افشانی اعلام کردند.

متن این بیانیه بدین شرح است:

باسمه تعالی

مردم شریف و آگاه استان فارس سلام علیکم

همانگونه که مطلعید پس از انتصاب مهندس سید محمدعلی افشانی به عنوان استاندار فارس  حاشیه‌سازی‌های ناصوابی ازسوی عده‌ای از افراد در فضای عمومی استان و کشور به راه افتاد که شایسته مردم و استان پر آوازه فارس به عنوان گاهواره تمدن ایران زمین نبود.

پیرو این موضوع گروه‌ها و اقشار مختلف استان  به طور داوطلبانه و خودجوش و در راستای حمایت از دولت تدبیر و امید برای برگزاری مراسم استقبال از وزیر کشور و استاندار فارس اعلام آمادگی کردند.

به همین منظور و برای سازماندهی مناسب "ستاد مردمی استقبال از استاندار فارس" شکل گرفت و مقدمات برگزاری مراسم فراهم آمد. اما با درخواست آقای مهندس افشانی و تاکید ایشان بر تقویت فضای همدلی این مراسم لغو شد.

از این رو اعضای ستاد مردمی استقبال ضمن قدردانی از آحاد مردم استان فارس و تشکر از همکاری داوطلبانه و پرشور نمایندگان اصناف و گروه‌های مختلف اعلام می‌دارد هیچ مراسمی به عنوان استقبال مردمی از وزیر محترم کشور و استاندار جدید برگزار نخواهد شد.

در پایان اعضای این ستاد ضمن اعلام انحلال،  تمام مسولین به ویژه نمایندگان محترم مردم فارس در مجلس شورای اسلامی را به لزوم رعایت تقوای سیاسی وتوجه به نظر مردم و رهبری مبنی بر تقویت همدلی و هم زبانی دعوت می‌کند و از آنان می‌خواهد مدت کوتاه باقی مانده از دوران مسئولیت را صرف پیگیری خواسته‌های اصلی مردم مانند ایجاد فضای گفتگوی سازنده در استان، ایجاد امنیت سیاسی و اجتماعی، رشد اقتصادی مناسب، توجه به بحران کم‌آبی و خشکسالی و فجایعی نظیرخشک شدن دریاچه‌های پریشان و بختگان کرده و از انتظارات فرا قانونی پرهیز کنند.

کد خبر : ۲۹۱۳۲۷