خبرگزاری کار ایران

عضو مجمع روحانیون در یزد

تفکر اصلاح‌طلبان باید پیروزی در انتخابات باشد

عضو مجمع روحانیون مبارز به انتخابات مجلس در اسفند اشاره کرد و گفت: تفکر اول باید پیروزی اصلاح‌طلبان باشد، اینکه چه کسی به مجلس راه یابد مهم نیست.

به گزارش ایلنا از یزد، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد رضوی جمعه شب در مراسم افطاری حزب اعتمادملی شاخه یزد با گرامیداشت توافق هسته‌ای با 6 قدرت جهانی، گفت: شادی بیش از حد درباره این رخداد به مصلحت نیست چرا که هم توقع جامعه را پس از توافق بالا می‌برد و هم حساسیت دشمن را بر می‌انگیزد.

این عضو مجمع روحانیون مبارز با یادآوری نسبت به اینکه گشایش امور مملکت در چند ماه آینده به خاطر توافق نباید منجر شود تا کارهای زشت گذشته فراموش شود، گفت: نباید گم شدن دکل‌ها و اختلاس‌ها به فراموشی سپرده شود.

این نماینده مجلس سوم و ششم مجلس در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات مجلس در اسفندماه هم اشاره کرد و گفت: تفکر اول باید پیروزی اصلاح‌طلبان باشد، اینکه چه کسی به مجلس راه یابد مهم نیست.

وی، جامعه یزد را متفاوت از تهران خواند و گفت: در تهران به لیست رای می‌دهند ولی در یزد مردم به کسی که هم او را بشناسند، هم حسن شهرت داشته باشد و خانواده و پشتوانه داشته باشند، رای می‌دهند.

نماینده ادوار مجلس گفت: رای حوزه یزد از ابتدای انقلاب با اصلاح‌طلبان بوده به جز دوره نهم که به علت کاندیدا نداشتن اصلاح‌طلبان، کاندیدای  اصولگرایان به مجلس راه یافته است.

سیدمحمد رضوی اضافه کرد: نقش رئیس دولت اصلاحات مثل  انتخابات 92، در انتخابات اسفند94 نیز تاثیرگذار خواهد بود.

غلامعلی‌سفید استاندار اسبق یزد هم در این مراسم گفت: علاوه بر مقاومت مردم، رای تاثیرگذار مردم در خرداد 92 و تعیین تیم مذاکره کننده خبره را از عوامل توافق اخیر هسته‌ای عنوان کرد.

محمد دهستانی مسئول تشکیلات اعتدال و توسعه یزد در این مراسم گفت: مخالفان دولت سعی بر ایجاد توقعات کاذب در جامعه پس از توافق دارند تا در مردم یاس بوجود بیاید.

حمیدرضا کارگر مسئول حزب اعتماد ملی یزد هم در این مراسم با خوشامدگویی به حاضران به قرائت پیام شخصیت‌های ملی درخصوص توافق هسته‌ای پرداخت و اظهار امیدواری کرد تا دولت در بهبود سیاست داخلی هم موفق باشد.

این مراسم باحضور حدود 300 فعال سیاسی و اجتماعی برگزار شد.

کد خبر : ۲۹۱۱۸۷