خبرگزاری کار ایران

با اشاره به موفقیت ارزشمند تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان

فیروزی: شعار دولت روحانی "تعامل با جهان" محقق شد

معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کردستان با اشاره به موفقیت ارزشمند تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان، گفت: یکی از شعارهای تبلیغاتی روحانی که تعامل با جهان بود تحقق یافت و این مایه خرسندی است.

به گزارش ایلنا، حسین فیروزی در نشست شب گذشته مجمع اصلاح‌طلبان استان،افزود: حدود 2 ماه تا اعلام توافق نهایی فاصله داریم اما مهم این است که مشکل بزرگی از سر ایران رفع شد و ائتلاف تبدیل به صلح شد.

فیروزی در ادامه خطاب به همفکران اصلاح طلب خود گفت: من تمام انقادات شما را سازنده می‌دانم و در سیستمی که به عنوان اصلاحات استان می‌شناسیم همه ما در شکست‌ها و موفقیت‌های بدست آمده در استان سهیم هستیم و فراموش نکنیم که ما ریشه‌دارترین گروه سیاسی در استان هستیم.

وی این نشست را فرصتی برای بازنگری بر ضعف‌ها و قوت‌های 2 سال گذشته و ترسیم راه آینده عنوان کرد و افزود: همه ما باید در این فرآیند نقش داشته باشیم و انتقاداتمان سازنده باشد.

این مدیر اصلاح طلب ضمن تشکر از دوستانی که دیدگاه علمی نسبت به حل مسائل دارند، اظهار داشت: کسی که در مسند کار قرار می‌گیرد عقل کل نیست و مسائل و مشکلات نیز آنقدر زیاد است که ممکن است برخی از آنها فراموش شود به همین دلیل به همکاری و همفکری نیاز دارد.

فیروزی در ادامه یادآور شد: در سال انتخابات و در وضعیت بعد از تحریم قرار داریم و در شرایطی که گشایش سیاسی، اقتصادی و فرهنگی خواهیم داشت، اولین سفر رئیس جمهور بعد از توافق هسته‌ای به کردستان خواهد بود و قطعاً دیدگاه مناسبتری دارند.

وی در ادامه بخشی از گله‌مندی دوستان نسبت به برخی انتصابات را به جا دانست و افزود: برخی محدودیت‌های اداری مانع از برخی انتصابات مد نظر شما می‌شود و از سوی دیگر علاوه بر ویژگی‌های شخصیتی، برنامه مدون نیز بسیار مهم است.

فیروزی در خصوص عملکرد خود به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گفت: مهمترین کاری که انجام دادم، خوب گوش دادن به صحبت‌های شما بوده و اعتراف می‌کنم نتوانسته‌ام به همه آنها عمل کنم، هرجا که راهکار ارائه شده عمل کرده‌ام و هرجا که راهکار نبوده شنونده خوبی بوده‌ام.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: ما از نظر هوش، دانش و درایت از مدیران قبل برتر نیستیم اما مزیت ما نسبت به آنها اولاً دلسوزی و ثانیاً داشتن پشتوانه فکری جامعه است که اگر نباشد از دیگران موفق‌تر نخواهیم بود.

فیروزی در پایان سخنان خود با تاکید بر اینکه همدل نبودن می‌تواند یکی از آفت‌های جریان اصلاح‌طلبی باشد و این برای توسعه استان سم است خاطرنشان کرد: فصلی جدید از امید شروع شده، تلاش کنید توسعه استان با همت ما صورت گیرد.

شایان ذکر است در این نشست همچنین پیام تبریک استاندار کردستان به مناسبت موفقیت تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان، توسط رئیس باشگاه جوانان اصلاح‌طلب کردستان قرائت شد.        

کد خبر : ۲۹۰۸۴۱