خبرگزاری کار ایران

رئیس ورزش و جوانان بروجرد

دو پروژه ورزشی هفته دولت در بروجرد افتتاح می‌شود

رئیس ورزش و جوانان بروجرد گفت: همزمان با هفته دولت دو پروژه ورزشی خانه کوهنورد و سالن بوکس زنده یاد نورایی در بروجرد افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، محمود ترابی" اظهار کرد: در هفته دولت این دو پروزه افتتاح می‌شوند که سالن بوکس زنده یاد نورایی یکی از این پروژه‌ها است که تاکنون یک میلیارد و 100 میلون تومان برای آن هزینه شده که این سالن آماده استفاده ورزشکاران است

وی اضافه کرد: البته دیوار چینی و محوطه‌سازی این سالن تمام نشده اما این پروژه در هفته دولت افتتاح می‌شود تا علاقه‌مندان به این رشته ورزشی بتوانند از این سالن استفاده کنند.

به گفته وی خانه کوهنورد دومین پروژه ورزشی است که در هفته دولت افتتاح خواهد شد و تا کنون برای تجهیز این پروژه 300 میلیون تومان هزینه شده است.

ترابی اظهار کرد: پروژه‌های سالن ورزشی باستانی، چمن مصنوعی استاندارد، هتل ورزش و استادیوم 15 هزار نفری دیگر پروژه‌های ورزشی نیمه‌کاره در بروجرد هستند.

وی بیان کرد: شهرستان بروجرد در زمینه ورزش استعدادهای خوبی دارد و تا کنون موفقیت‌ها و رتبه‌های برتر در زمینه‌های مختلف را کسب کرده است.

رئیس ورزش و جوانان بروجرد تصریح کرد: توسعه و تجهیز سالن‌های ورزشی و رشته‌های ورزشی در شهرستان بروجرد می‌تواند بر درخشش استعدادهای گوناگون بیفزاید و بروجرد را در جایگاه خود نشان دهد.

به گفته وی ایجاد فضاهای مناسب ورزشی می‌تواند سبب شود تا استعداد علاقه‌مندان به رشته‌های ورزشی مختلف آشکار شود و در رشته مورد علاقه موفق شوند.

 

کد خبر : ۲۹۰۶۲۹