خبرگزاری کار ایران

نقره کشتی‌گیر لرستانی در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جوانان آسیا

تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران عنوان سوم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان آسیا را کسب وعرفان سعادتی کشتی‌گیر لرستانی صاحب مدال نقره شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم‌آباد، در این پیکارها که به میزبانی میانمار برگزار شد عرفان سعادتی‌فر در وزن ۶۰ کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست در دور دوم 2بر4حریف قزاقستانی را شکست داد، سپس 3بر5 از سد کشتی‌گیر چینی گذشت و راهی دیدار فینال شد .

سعادتی‌فر در دیدار پایانی مقابل حریف هندی خود3بر4 نتیجه را واگذار کرد و نشان نقره در مسابقات کشتی فرنگی را برای تیم ملی جوانان کشورمان به ارمغان آورد .

تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران با دو مدال طلا، یک نقره و دو برنز عنوان سوم این رقابت ها را از آن خود کرد

دعوت 4 جودوکار لرستانی به اردوی تیم ملی

مرحله جدید اردوی آمادگی تیم ملی جودوی کشورمان از صبح امروز با حضور چهار ورزشکار لرستانی در تهران آغاز شد.

تیم ملی جودو کشورمان که خود را برای حضور در مسابقات جایزه بزرگ روسیه آماده می کند، اردوی آمادگی خود را از امروز در مجموعه ورزشی کبکانیان تهران آغاز کرده است.

در اردوی امادگی تیم ملی جودوی کشورمان از لرستان، علی دهقان، علی اصغر موسوی، علی جهانگیری، و قاسم نوری زاده بنا به درخواست کادر فنی تیم ملی و دعوت فدراسیون جودو کشورمان نیز حضور پیدا کرده‌اند.

حضور چهار لرستانی در اردوی امادگی تیم ملی کشورمان در حالی اتفاق افتاد است که لرستان با داشتن 4 بازیکن، بیشترین تعداد دعوت شده را در بین استان‌های کشور به خود اختصاص داده است و بعد از لرستان، استان خراسان رضوی با داشتن 3 بازیکن در جایگاه دوم قرار گرفته است.

اردوی تیم ملی جودوی کشورمان در حالی رقم خورده است که بازیکنان خود را برای شرکت در در مسابقات قهرمانی جهان و کسب امتیاز ورودی المپیک آماده می کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان لرستان، در این پیکارها که به میزبانی میانمار برگزار شد عرفان سعادتی فر در وزن ۶۰ کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست در دور دوم 2بر4حریف قزاقستانی را شکست داد ، سپس 3بر5 از سد کشتی‌گیر چینی گذشت و راهی دیدار فینال شد .

سعادتی فر در دیدار پایانی مقابل حریف هندی خود3بر4 نتیجه را واگذار کرد و نشان نقره در مسابقات کشتی فرنگی را برای تیم ملی جوانان کشورمان به ارمغان آورد .

تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران با دو مدال طلا، یک نقره و دو برنز عنوان سوم این رقابت ها را از آن خود کرد

اسامی کامل دعوت شدگان به شرح زیر است:

آرش آقایی (آذربایجان شرقی)

امیرقاسمی نژاد، مهدی فیضی و جواد محجوب (خراسان رضوی)

سعید ملایی و محمدرضا رودکی (تهران)

محمد محمدی بریمانلو (خراسان شمالی)

علی دهقان، علی اصغر موسوی، علی جهانگیری و قاسم نوری زاده (لرستان)

مجتبی خیرالله زاده (مازندران)

امیر ملی پور (کرمانشاه)

سرمربی: مجید زارعیان

کد خبر : ۲۹۰۰۱۷