خبرگزاری کار ایران

شاگرد پیشین کارلوس کی‌روش سرمربی نساجی شد

پائولو آلوس مربی پرتغالی و شاگرد پیشین کارلوس کی‌روش در تیم ملی پرتغال، به صورت رسمی سرمربی نساجی شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی باشگاه نساجی، پائولو آلوس مربی پرتغالی و شاگرد پیشین کارلوس کی‌روش در تیم ملی پرتغال، با عقد قراردادی که تاریخ آن نامشخص است، به صورت رسمی سرمربی نساجی شد.

باشگاه نساجی با وجود اعلام این خبر، جزییات دقیقی از قرارداد این مربی خارجی با تیم طرفدار فوتبال مازندران را اعلام نکرد .

این سرمربی پرتغالی پس از ثبت شدن این قرارداد از چند روز آینده برای هدایت قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین تیم مازندران به قائمشهر سفر خواهد کرد.

سرمربیگری تیم‌های بیارمار، اولهاننزه، ژیل ویسنته، ویزلا و لیرا در لیگ پرتغال و سرمربیگری تیم ملی جوانان پرتغال در سال 2009 تا 2010، بخشی از کارنامه این سرمربی پرتغالی است .

با انتخاب اولین سرمربی خارجی برای تیم فوتبال نساجی، فعالیت این باشگاه قدیمی و ریشه‌دار فوتبال ایران وارد مدارجدیدی شده و شاید همین انتخاب بتواند زمینه مناسبی برای بازگشت این تیم به روزهای اوج و جمع تیم‌های برتر فوتبال ایران باشد.

صادق درودگر با این انتخاب، سنتی شکنی کرد و با باز کردن پای اولین مربی خارجی به فوتبال قائمشهر، دوران جدیدی را در این تیم آغاز کرد.

درودگر سابقه این‌گونه سنت‌شکنی‌ها پیش از این نیز دارد.

عقد قرارداد با دراگون اسکوکیچ، نام او را به عنوان اولین مربی تیم فوتبال ملوان ثبت کرد.

بر خلاف انتظار ، این مربی خارجی نتایج امیدوار کننده‌ای گرفت و به نظر می‌رسد همین کارنامه و نتایج موفق، درودگر را ترغیب کرد تا تجربه موفق ملوان را در قائمشهر و تیم نساجی هم پیاده کند.

نساجی در مدت زمانی که درودگر را در اختیار گرفته روند مثبت و قابل قبولی را طی کرده و هواداران بسیار امیدوارند در فصل جاری مزد صبوری‌های خود را گرفته و کمک کنند تا نساجی با تدبیر سرمربی خارجی و البته کمک مالی مهدی پرهام و تلاش‌های مدیرعامل، به لیگ برتر برسند.

نساجی با این تلاش‌ها آرام آرام به جمع تیم‌های حرفه‌ای فوتبال ایران تبدیل می‌شود و می‌کوشد با بهره‌مندی از ظرفیت فراوان موجود در فوتبال مازندران، مسیر خود را برای رسیدن به لیگ برتر کوتاه‌تر و ماندگاری خود در این رقابت‌ها را همیشگی کند.

کد خبر : ۲۸۹۱۰۹