خبرگزاری کار ایران

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی

احزاب اصلاح‌طلب سعی کنند همه طیف‌های جامعه را در بگیرند

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی گفت: شرایط کنونی، زمان مناسبی برای زورآزمایی احزاب اصلاح‌طلب نیست و لازم است سران احزاب و گروه‌های اصلاح‌طلب با درک این شرایط سیاسی به هم‌گرایی بیاندیشند.

به گزارش ایلنا محمدصادق جوادی حصاری با حضور در آیین معارفه دبیر جدید حزب اعتماد ملی خراسان شمالی افزود: اصلاح‌طلبان اگر از همه ظرفیت‌های سران خود استفاده کنند باز هم معلوم نیست در شرایطی که بسیاری از قواعد بازی دست رقبا قرار دارد؛ به موفقیت دست پیدا کنیم، چه برسد به این که بخواهیم با هم زورآزمایی کنیم.

وی ادامه داد: اگر سران اصلاحات به صورت یک پنج ضلعی باشند، احزاب اصلاحات باید به این پنج ضلعی بعد داده و آن را مانند منشوری کنند که نورش همه افراد جامعه را در بربگیرد.

جوادی حصاری ادامه داد: احزاب اصلاح‌طلب سعی کنند همه طیف‌های جامعه را در بگیرند تا تمامی سلیقه‌ها در نظر گرفته شود چرا که اگر حتی یک طیف هم به خاطر نبود تنوع احزاب خارج از دایره اصلاح‌طلبان  بماند است خیلی زیاد است.

رئیس شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان خراسان شمالی نیز در این آیین گفت: اکثر احزاب اصلاح‌طلب در خراسان شمالی شکل گرفته و در سال جدید با موضوع انتخابات مجلس فعال‌تر شده‌اند.

حسین بنی اردلان افزود: یکی از الزامات فعالیت‌ها، عضوگیری احزاب است که این موضوع از سوی احزاب اصلاح‌طلب دنبال می‌شود.

در پایان از زحمات حجت‌الاسلام تقی عزیزی قدردانی شد و تقی آریان به عنوان دبیر حزب اعتماد ملی در خراسان شمالی معرفی شد.

کد خبر : ۲۸۸۴۹۷