خبرگزاری کار ایران

استاندر لرستان

اموال گروه آریا تعیین تکلیف شد

استاندار لرستان از تعیین تکلیف اموال گروه آریا در این استان خبر داد و گفت: این پروژه‌ها شامل مجتمع مواد غذایی گهر، ماشین سازی خرم آباد و یک واحد تولید مواد اولیه سلول‌های خورشیدی در بروجرد است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، هوشنگ بازوند پیش از ظهر جمعه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در مجموع سه پروژه استان لرستان جزو اموال گروه آریا اعلام شده‌اند اظهار کرد: این پروژه‌ها شامل مجتمع مواد غذایی گهر، ماشین سازی خرم آباد و یک واحد تولید مواد اولیه سلول‌های خورشیدی در بروجرد است.

وی با بیان اینکه در سفر رئیس قوه قضائیه به استان لرستان ما از ایشان تقاضا کردیم که بررسی این پروژه‌ها را در دستور کار ویژه قرار دهند که مورد قبول قرار گرفت گفت: تاکنون نیز برای تعیین تکلیف این پروژه‌ها چند جلسه برگزار شده است.

استاندار لرستان با اشاره به بازدید مدیر عامل بانک ملی کشور از مجتمع مواد غذایی گهر استان لرستان گفت: بعد از این بازدید و جلساتی که برگزار شد قرار بر این شد که خود بانک ملی متولی ادامه کار این مجتمع باشد و این مجتمع مواد غذایی به این بانک برای ادامه کار واگذار شود.

بازوند همچنین به واحد تولید سلول‌های خورشیدی شهرستان بروجرد نیز اشاره کرد و گفت: در این راستا نیز دادستانی موافقت کرده که شریک آریا برابر قیمت کارشناسی سهم امیر منصور آریا را خریداری کند.

وی با اشاره به وضعیت ماشین سازی خرم آباد نیز گفت: در این زمینه قرار شد که شرکت خصوصی‌سازی سهم امیر منصور آریا را در قالب مزایده به فروش برساند و پول آن را به عنوان رد مال به خزانه دولت واریز کند.

 

کد خبر : ۲۸۸۰۵۷