خبرگزاری کار ایران

در سال جاری

سرقت در کرمانشاه 9 درصد کاهش یافته‌است

فرماندار کرمانشاه گفت: در سال جاری شاهد کاهش 9 درصدی سرقت‌ها در سطح شهرستان هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرمانشاه، فضل الله رنجبر امروز در مراسم معارفه معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری کرمانشاه اظهار کرد: در حال حاضر مشکلات بسیار فراوانی در شهرستان داریم، لذا برای برون رفت از این معضل نیازمند داشتن مدیران توانمند و مجرب هستیم.

فرماندار شهرستان کرمانشاه تاکید کرد: فرمانداری شهرستان کرمانشاه برای ارتقا نیازمند یکسری تحولات است تا بتوان به نیاز شهر 900 هزار نفری کرمانشاه خدمات‌رسانی کنیم.

وی با اشاره به اینکه در حوزه معاونت سیاسی فرمانداری کرمانشاه کارهای بسیار خوبی در این مدت انجام شده است، گفت: برگزاری نشست و دیدار با احزاب کرمانشاه از جمله برنامه‌های این فرمانداری در طول سال‌جاری بوده است.

رنجبر تاکید کرد: برای ارتباط بیشتر با جامعه این فرمانداری اقدام به ایجاد شبکه اجتماعی مشاوران در کرمانشاه کرده است که حلقه اول این شبکه از 15 نفر تشکیل شده است که حلقه دوم آن نیز در آینده‌ای نزدیک شروع به کار خواهد کرد.

فرماندار کرمانشاه به برخی از کارهای اجتماعی در این شهر اشاره کرد و گفت: امحای زمین‌های کشت سبزیجات آلوده و نیز ساماندهی کشتارگاه‌ها در این شهرستان از جمله برنامه‌های این فرمانداری در این مدت زمان بوده است.

وی تاکید کرد: کشت سبزی در زمین‌های آلوده که میزان آن بیش از 250 هکتار بوده است در حال حاضر به کمتر از 27 هکتار رسیده که این رقم بسیار خوبی برای مبارزه با این معضل در کرمانشاه است.

وی 53 از روستائیان را صاحب بیمه تامین اجتماعی روستائیان اعلام کرد و گفت: طبق برنامه‌ریزی‌هایی که داشته‌ایم در آینده‌ای نزدیک همه روستائیان در کرمانشاه از خدمات بیمه تامین اجتماعی روستایی بهره‌مند می‌شوند.

 

کد خبر : ۲۸۶۸۲۵