خبرگزاری کار ایران

در هفته نهم رقابت‌های لیگ دسته دوم کشور

یک پیروزی ودوشکست برای نمایندگان فوتسال لرستان

در جریان هفته نهم رقابت های لیگ دسته دوم فوتسال کشور نمایندگان لرستان در جدال با حریفان خود، به یک برد شیرین و دو باخت سنگین دست یافتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد؛تیم شاهین جوان کوهدشت که تا اینجای رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتسال کشور نتایج قابل قبولی را بدست آورده است، شامگاه امشب در دیدار با حریف خود توانست با برتری هر سه امتیاز بازی را برای خود به ارمغان بیاورد.

تیم شاهین جوان کوهدشت که در گروه جنوب غرب از تیم سلطان یزد پذیرایی می کرد تواست این تیم را با نتیجه سه بر یک بدرقه کند و با 16 امتیاز جای خود را در مکان دوم جدول مستحکم تر کند.

در همین گروه تیم راه و شهرسازی لرستان نیز در خانه خود میزبان تخت جمشید مرودشت بود که در پایان با نتیجه پر گل چهار بر یک بازی را به تیم حریف واگذار کرد و جای خود را در انتهای جدول محکم تر کند.

 در این گروه نفت امیدیه با 21 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و شاهین جوان کوهدشت نیز با 16 امتیاز در مکان دوم قرار گرفته است.

همچنین تیم راه و شهر سازی لرستان  با چهار امتیاز در قعر جدول هفت تیمی مسابقات قرار گرفته است.

اما تیم کلاسیک که در خرم آباد از  شهرداری رشت پذیرایی می‌کرد نتوانست کاری از پیش ببرد و سرانجام بازی را با نتیجه چهار بر دو مقابل حریف خود واگذار کرد تا همچنان در انتهای جدول گروه شمال غرب قرار داشته باشد.

کلاسیک خرم آباد و شاهین جوان کوهدشت از تیم های خصوصی این دوره از مسابقات هستند که به عنوان نماندگان لرستان در لیگ دسته دوم فوتسال کشور حضور دارند و با مشکلات شدید مالی مواجه اند.

کد خبر : ۲۸۶۶۲۱