خبرگزاری کار ایران

امحای بیش از 13 تن مواد مخدر در البرز

همزمان با سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر، بیش از" 13 تن " انواع مواد مخدر در استان البرز امحا شد.

به گزارش ایلنا در کرج، استاندار البرز روز شنبه به مناسبت سال روز جهانی مبازره با مواد مخدر، هم زمان با سراسر کشور در مراسم  امحا مواد مخدر در کرج، گفت: مبارزه و مقابله با معضل مواد مخدر کار جمعی و عمومی با مشارکت همه سازمان‌ها و نهادها را می‌طلبد.

سید حمید طهایی بیان کرد: برخی سودجویان با تولید و توزیع مصرف بالای مواد مخدر درجامعه به سودهای کلان، بدون زحمت و بادآورده‌ای رسیدند که بکارگیری این پول‌های کثیف در بدنه جامعه مشکلات بسیاری را در سطوح مختلف فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی کشور ایجاد کرده است.

طهایی نداشتن تحمل و صبر در برابر مشکلات اقتصادی، تنوع‌طلبی و عدم تقوای اقتصادی برخی افراد در جامعه، را موجب ایجاد پدیده شوم تولید، قاچاق و مصرف مواد مخدر در سطح کشور اعلام کرد.

وی با بیان اینکه البرز مقصد نهایی  قاچاق مواد مخدر نیست و بخش عمده مواد مخدر کشف شده مربوط به استانهای دیگر کشور است خاطرنشان کرد: هوشیاری و هماهنگی بین دستگاه‌هایی همچون اطلاعات، نیروی انتظامی و قوه قضاییه در طول یک سال گذشته باعث شد البرز، یکی از استان‌های برتر کشور به لحاظ کشف مواد مخدر باشد.

طهایی خاطرنشان کرد: از مجموع مواد مخدر امحا شده در استان البرز، 6 مربوط به این استان  و بقیه مربوط به تهران و سایر استان‌ها بوده است.

وی بر لزوم فرهنگ‌سازی و پیشگیری مسئولانه همه آحاد جامعه نسبت به این معضل بزرگ اجتماعی تاکید کرد.

کد خبر : ۲۸۶۵۶۲