خبرگزاری کار ایران

فرماندار قائم شهر خبر داد

تعیین تکلیف اراضی واگذار شده شهرک صنعتی رستم کلا قائم شهر

فرماندار شهرستان قائم شهر از واگذاری زمین‌های شهرک صنعتی رستم‌کلای شهرستان برای اجرای طرح‌ها به سرمایه‌گذار خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم‌شهر، مهدی محمدی در جلسه بررسی مشکلات شهرک صنعتی رستم‌کلای ،گفت: بسیاری از زمین‌های واگذار شده شهرک صنعتی این منطقه به بخش خصوصی بدون اجرای پروژه همچنان باقی مانده است .
 
وی ادامه داد: در سال 1387 و با آغاز فعالیت شهرک صنعتی رستم کلای قائم شهر نقطه امیدی برای ایجاد اشتغال و تولید در مردم شهرستان بوجود آمد و این امیدواری با تعلل برخی سرمایه‌گذاران به ناامیدی تبدیل شده است.
 
فرماندار قائم شهر خاطرنشان کرد: بدون در نظر گرفتن انتساب افراد به شخص یا گروه با نفوذ نسبت به شناسایی بخش خصوصی غیر فعال و بی‌رغبت در شهرک صنعتی رستم کلا اقدام و تعیین تکلیف می‌شود.
 
وی گفت: با محرض شدن کم کاری و کوتاهی در اجرای پروژه، حکم خلع ید این زمین‌ها اخذ می‌شود.
 
محمدی، تلاش ویژه برای استقرار و فراهم کردن زیر ساخت‌های لازم را از برنامه‌های کاری کوتاه مدت برای رفع مشکلات شهرک صنعتی رستم کلای قائم شهر اعلام کرد و افزود: تامین امنیت با استقرار نگهبانی و ایجاد دوربرگردان در ورودی شهرک بعنوان گام‌های نخست در این زمینه است.
 
وی قرار داشتن شهرک صنعتی رستم کلا در مسیر جاده قائم شهر و جویبار را از نکات ممتاز این شهرک برشمرد و ادامه داد: می‌بایست از این ظرفیت موجود در شهرستان برای رفع بحران بیکاری بهره برد.
 
این جلسه با حضور مدیر، رییس هیات مدیره و تعدادی از صاحبان شرکت‌های شهرک صنعتی رستم کلای قائم شهر برگزار و مقرر شد هفته آینده برای رفع یکی از مشکلات این شهرک، مدیر کل دستگاه اجرایی مربوطه حضور یابد.

اکنون 13 شرکت در شهرک صنعتی رستم‌کلای قائم شهر فعالیت می‌کنند.

کد خبر : ۲۸۵۰۸۷