خبرگزاری کار ایران

نخستین کنفرانس علمی جامعه‌شناسی عشایر ایران درشیراز برگزارمی شود

مدیر موسسه فرهنگی هنری پارسیان کارآفرین از برگزاری نخستین کنفرانس علمی جامعه‌شناسی عشایر ایران، در شیراز خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، ساسان قرمزی امروز چهارشنبه 27 خرداد در جمع خبرنگاران افزود: این کنفرانس با ارائه مقالات علمی و با هدف شناخت بیشتر جامعه عشایر ایران برگزار خواهد شد.

وی از برنامه‌ریزی برای برگزاری 12 سمینار و کنفرانس علمی و تخصصی در حوزه‌های مختلف علوم اجتماعی، روانشناسی و آسیب‌های اجتماعی در شیراز تا پایان سال 94 خبر داد.

این استاد دانشگاه گفت: سال گذشته 32 همایش علمی و تخصصی در شیراز برگزار شد که با استقبال خوب مخاطبان مواجه بود.

وی با بیان اینکه انجام فعالیت‌های فرهنگی مانند سمینار و کنفرانس‌های علمی در زمینه‌های مختلف، همچنان کار دشواری است، گفت: دستگاه‌های دولتی کمتر در این زمینه استقبال و حمایت می‌کنند.

قرمزی با تاکید براینکه حمایت معنوی مسئولان و دستگاه‌ها از برگزاری همایش‌ها، نشست‌های تخصصی و کنفرانس‌های علمی، می‌تواند مشوق برگزار کنندگان باشد، گفت: برگزاری چنین کنفرانس‌ها و جلساتی، به واسطه طرح و پاسخگویی به مشکلات اصلی و ملموس افراد جامعه، در پیشگیری از بروز یا حاد شدن آسیب‌های اجتماعی بسیار راهگشا است.

وی همچنین گفت: این موسسه طی سه سال گذشته همکاری خوبی را کمیته امداد امام خمینی(ره) در زمینه اشتغالزایی برای مددجویان تحت پوشش، داشته است.

قرمزی گفت: در این مدت بیش از 5 هزار نفر از مددجویان کمیته امداد توسط این موسسه، دوره‌های کوتاه مدت و بلند مدت اشتغالزایی را طی کرده‌‌‌اند.

کد خبر : ۲۸۴۴۲۹