خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

عقلانیت،تدبیر ، با انتخابات 24 خرداد رقم خورد

استاندار البرز حاکمیت عقلانیت و تدبیر را حاصل حضور مردم در انتخابات 24 خردادماه 92 عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا درکرج، سید حمید طهایی با بیان این مطلب در جشن دوسالگی حضور مردم در انتخابات 24 خرداد 92 در سالن نژاد فلاح کرج گفت: پس از گذشت دو سال از این حضور و اتفاق میمون، شاهد گسترش فضای امید و کارو تلاش در کشور هستیم.

وی در ادامه با بیان این مطلب که بزرگ‌ترین دستاورد دولت تدبیر و امید، اعتماد و آشتی مردم با نظام بود بیان داشت: مردم با حضور پرشور خود در خرداد 92، به شعارهایی همچون: حقوق شهروندی، حاکمیت اخلاق و قانون در جامعه، درستی و راست کرداری رای دادند.

وی ادامه داد: در حال حاضر، به برکت این انتخاب، افزایش چشمگیر و حضور فعال مردم در مشارکت های اجتماعی با عضویت در سازمان های مردم نهاد و همچنین امیدواری مردم به فردایی بهتر را در کشور شاهد هستیم.

وی در ادامه با اشاره به بی اعتمادی ها و اجماع جهانی که در دولت قبل علیه کشور و حتی جهان اسلام شکل گرفت خاطر نشان کرد: دولت روحانی، علارقم مشکلات بسیار، تمام تلاش خود را در این مدت برای تنش زدایی و نشان دادن یک چهره رحمانی و صلح طلب از کشور و فرهنگ ناب اسلام شیعی به کار بسته است که خوشبختانه با توجه به این مدت کم، به توفیقاتی هم رسیده است.

وی در پایان، با اشاره به انباشت عظیمی از تعهدات و معضلاتی که  دولت قبل برای دولت جدید به ارث گذاشته، افزایش اعتماد مردم به نظام، اجرای طرح تحول نظام سلامت و همچنین تثبیت نرخ ارز را از توفیقات دولت روحانی با توجه به مدت کم مدیریت خود بر کشور عنوان کرد.

 

 

کد خبر : ۲۸۳۹۱۱