خبرگزاری کار ایران

معتادان پر خطر در خرم‌آباد جمع‌آوری می‌شوند

فرمانده انتظامی خرم آباد، از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و جمع‌آوری معتادان پر خطر و مزاحمین خیابانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی لرستان ،، سرهنگ "حسین نجفی" در این رابطه ، گفت: درراستای پاکسازی محله های شهر خرم آباد ازوجود معتادان پر خطر و خرده فروشان مواد مخدر، عوامل انتظامی این شهرستان با استفاده از یگان های عملیاتی طرح جمع آوری معتادان تابلو و خطر را به مرحله اجرا گذاشتند .

وی افزود : در این طرح 72 نفر معتاد تابلو ، پرخطر و خرده فروش مواد مخدر دستگیر و معتادان جهت درمان و بازپروری تحویل کمپ های ترک اعتیاد شدند.

"نجفی" اظهار داشت : در بازرسی از منزل متهمان 386 عدد قرص مخدر ، مقادیری انواع مواد مخدر و ... کشف و ضبط شد .

این مقام انتظامی در پایان تصریح کرد : در این طرح تعداد 83 دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف و پلاک مخدوش که با حرکات نمایشی و ایجاد صوت های ناهنجار، باعث بی نظمی و رعب و وحشت در سطح معابر عمومی شهر می شدند، توقیف و جهت سیر مراحل قانونی به پارکینگ اتقال شدند.

پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در ازنا

 فرمانده انتظامی ازنا لرستان از اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در چند محله جرم خیز این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "غلامعلی جودکی" در بیان جزئیات این خبر گفت : طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز توسط عوامل کوپ و پلیس های تخصصی این فرماندهی با هدف ارتقاء امنیت اجتماعی و افزایش احساس امنیت دربین مردم به مرحله اجرا درآمد.

وی تصریح کرد: ماموران این فرماندهی ضمن هماهنگی بامراجع قضایی اقدام به بازرسی ضربتی و عملیاتی چندین منزل، مغازه و مخفیگاه سارقان ، خرده فروشان مواد مخدر و... نموده که درپایان ماموران موفق به دستگیری 28 متخلف شدند .

این مقام انتظامی در ادامه افزود : درپی اجرای این طرح مقادیری موادمخدر ، اموال مسروقه کشف و 10دستگاه موتورسیکلت و دو دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

"جودکی" در پایان با اشاره به این اینکه طرح به صورت جدی در سطح شهرستان و نقاط آلوده ادامه خواهد داشت، از شهروندان خواست : هرگونه موارد مشکوک و اعمال مجرمانه را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

کد خبر : ۲۸۲۹۹۴