خبرگزاری کار ایران

دبیر اجرائی خانه کارگر تبریز:

معیشت 80درصد کارگران بازنشسته رنج‌آور است

همایش بزرگ کارگران بازنشسته و مستمری‌بگیران تبریز با حضور گسترده صدها کارگر بازنشسته در سالن ورزشی عدالت‌خانه کارگر این شهر برگزار شد.

به گزارش ایلنا, دبیر اجرائی خانه کارگر تبریز در این همایش  با بیان اینکه  بازنشستگی دوران کمال فکری و پختگی است گفت: اکنون تکریم و احترام به بازنشستگان از رسالت‌های مهم سازمان تأمین اجتماعی است اما متاسفانه معیشت 80درصداز بازنشستگان بسیار تلخ و رنج‌آور است

صادق زاده افزود: بازنشستگان در حالت عادی, توانائی مایحتاج زندگی خود را ندارند و با سیلی صورت خود را سرخ نگه می‌دارند. آنها, توان پرداخت هزینه‌های سرسام‌آور زندگی را ندارند و نباید بازنشستگان را در برابر هزینه‌های زندگی و مشکلات معیشتی  بی‌دفاع و بی‌پناه رها شوند.

نایب رییس کانون کارگران بازنشسته استان آذربایجان شرقی با اشاره به عملکرد کانون بازنشستگان تبریز گفت: کارهای بزرگی را در حد توان و امکانات توانسته‌ایم در دوره چهارم کانون انجام دهیم ولی کافی نیست. انشاءاله با حمایت شما بازنشستگان بتوانیم گام‌های موثری را در تمامی زمینه‌ها به ویژه پیگیری راه‌اندازی بیمارستان 300 تختخوابی جدید تأمین اجتماعی در شهرک خاوران و خرید زمین مناسب با عنایت شهردار و شورای اسلامی کلانشهر تبریز در جهت احداث مجتمع فرهنگی، ورزشی و رفاهی و آموزشی بازنشستگان کلانشهر تبریز و ایجاد درمانگاه ویژه کارگران و بازنشستگان و خرید زائر سرا و استراحتگاه بازنشستگان در مشهد مقدس و شمال و  شهر توریستی سرعین و ساخت تفرجگاه کارگران بازنشسته در حوالی جاده تبریز آذرشهر و جاده مرند و ده‌ها کار دیگر بزرگ به سرانجام برسانیم.

کد خبر : ۲۸۲۸۲۲