خبرگزاری کار ایران

شهردار برزک به شهرداران صلح جهان پیوست

مرتضی والی زاده شهردار برزک از سوی رییس شهرداران صلح دنیا، به مجموعه سازمان بین المللی شهرداران صلح جهان پیوست.

به گزارش خبرنگارایلنا در کاشان در نامه کازومی ماتسوئی خطاب به شهردار برزک آمده است: ضمن قدردانی از تصمیم شما جهت پیوستن به هواداران صلح جهان و عضویت در این سازمان منتظر مشارکت شما در فعالیت های شهرداران صلح از جمله کمپین چشم انداز 2020 هستیم.
 
در ادامه نامه شهردار هیروشیما آمده است: ما با کمک شما برای رسیدن به جهانی صلح آمیز و عاری از سلاح‌های اتمی نیازمندیم، سپاسگزار می‌شویم اگر بتوانید از شهرداران دیگری در منطقه برای پیوستن به شهرداران صلح دعوت کنید.
 
ماتسوئی افزوده است: امیدوارم شما موقعیت‌هایی بیابید که دولت خود را به استفاده از هر آنچه که در توان دارد برای گسترش مخالفت با سلاح‌های اتمی ترغیب کنید، ما در نقطه آغازین حساسی برای مبارزه جهت رهاسازی خود از تهدید هسته‌ای هستیم، بیایید با هم برای رسیدن به جهانی صلح آمیز و آینده‌ای روشن‌تر تلاش کنیم.
 
همچنین در نامه‌ای از سوی رییس موزه صلح تهران به شهردار برزک ضمن تقدیر از تکمیل فرم عضویت در سازمان بین المللی شهرداران صلح و تبریک عضویت در این سازمان آمده است: گواهی رسمی عضویت در سازمان شهرداران صلح که به امضای رییس این سازمان رسیده است حضورتان ارسال می‌شود.
 
محمدرضا تقی پور مقدم در این نامه ابراز امیدواری کرده است: با یاری شما و دیگر شهرداران عضو این سازمان و ارتباطات فرهنگی بین شهروندان و شهرداران در دنیا بتوانیم گامی در جهت ترویج فرهنگ صلح و دوستی و زدوده شدن جنگ و خشونت از چهره جهان برداریم.
کد خبر : ۲۸۱۰۸۴