خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد:

شعبه ویژه مبارزه با سرقت شبکه و انشعابات غیرمجاز برق ایجاد شد

مدیرکل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد، از ایجاد شعبه ویژه مبارزه با سرقت شبکه و انشعابات غیرمجاز در این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، «حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا مزارعی» در نشستی با مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: سرقت شبکه‌های برق و وجود انشعابات غیرمجاز ضربه به بیت المال می‌زند که برای برخورد قانونی سریع و مناسب با متخلفان، شعبه ویژه در دادگستری این استان راه‌اندازی می‌شود.

وی، با تاکید بر ضرورت راه‌اندازی شعبه ویژه قضایی برای برخورد با سارقان شبکه‌های برق در کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: براساس قانون، اشد مجازات را برای متخلفان در نظر خواهیم گرفت.

مدیرکل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد، افزود: از حوزه انتظامی استان نیز می‌خواهیم با تشکیل یگان ویژه‌ای، سارقان شبکه‌های برق را دستگیر و تحویل مقامات قضایی دهند.

مزارعی، گفت: سلامتی و امنیت دو نعمت الهی هستند که ما موظفیم به عنوان مسوول، در این حوزه‌ها تلاش کرده و در دفاع از حقوق مردم از خود کوتاهی نشان ندهیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد، نیز در این نشست به تشریح وضع کنونی و مشکلات شرکت درباره سرقت‌های شبکه و انشعابات غیرمجاز پرداخت.

 «داود راهزادی»، گفت: متاسفانه وضع سرقت شبکه‌های برق در کهگیلویه و بویراحمد نگران کننده است.

وی، افزود: تلاش‌های ستودنی از سوی دستگاه قضایی و نیروی انتظامی در برخورد با متخلفان شبکه‌های برق در کهگیلویه و بویراحمد شاهد هستیم، اما نیازمند ارتقای این تلاش‌ها هستیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد، هدرروی انرژی بدلیل سرقت شبکه‌ها و انشعابات غیرمجاز در این استان بالا بوده، که امیدواریم با برخورد قانونی قضایی بتوانیم این هدرروی‌ها را کاهش دهیم.

کد خبر : ۲۷۹۷۰۵