خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق بازرگانی البرز:

سرمایه‌گذاران خارجی مدیریت شوند

رئیس اتاق بازرگانی البرز از برگزاری جلسات دوره‌ای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی البرز، در شهرک‌های صنعتی این استان خبر داد و گفت: سرمایه‌گذاران خارجی می‌بایست مدیریت شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرج، رحیم بناملایی با اعلام این خبر شامگاه یکشنبه، در دیدار هیات رئیسه و هیات نمایندگان اتاق بازرگانی البرز با استاندار این استان گفت: بازدید از شهرک های صنعتی و تشکیل جلسات شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی با حضور روسای هیات رییسه این شهرک ها در اولویت  برنامه های اتاق بازرگانی البرز قرار دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه، بدنه کارشناسی اتاق بازرگانی البرز با استفاده از صاحب نظران اقتصادی تقویت خواهد شد، با اشاره به ظرفیت بالای  قانونی شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در قانون برنامه پنجم توسعه و همچنین قانون بهبود مستمر کسب وکار افزود: با توجه به این ظرفیت ها، بررسی و پالایش مشکلات و چالش های بخش خصوصی استان و ارائه راهکار های عملیاتی از اولویت های اصلی برگزاری جلسات شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در البرز خواهد بود.

رییس اتاق بازرگانی البرز، در ادامه این نشست با اشاره به حضور هیئت های سرمایه گذاری در البرز و با بیان اینکه  قبل از حضور هیات های سرمایه گذاری خارجی در این استان با تشکیل اتاق فکر و با یک کار کارشناسی دقیق، نوع،میزان و حوزه سرمایه گذاری در مناطق مختلف استان می بایست نیازسنجی شود تصریح کرد: سرمایه گذاران خارجی را با توجه به نیاز و سلیقه خودمان باید مدیریت کنیم و نباید اجازه دهیم سرمایه گذاران خارجی نوع تفکرات سرمایه گذاری خود را به ما تحمیل کنند.

وی در پایان با اشاره به مزایای اقتصادی و گردشگری ایجاد سایت نمایشگاهی در استان البرز بر حمایت استانداری البرز در ساخت سایت نمایشگاهی در این استان تاکید کرد.

کد خبر : ۲۷۹۴۰۰