خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر ساری تاکید کرد:

ایجاد تسهیلات مناسب برای معلولان

10 درصد جامعه معلول هستند و این رقم بالایی است که باید تسهیلات مناسب برای این قشر از جامعه فراهم شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ، علی اکبر زلیکانی، عضو شورای شهر ساری، عصر روز یکشنبه درجلسه علنی شورای این شهر، که با حضور جانبازان قطع نخاعی تشکیل شد با ارج نهادن به مقام جانبازان، اظهار داشت: همه ما خودمان را مدیون شما می‌دانیم حتی کسانی که خودشان را زیاد وابسته به نظام ندانند.
 
وی، افزود: مناسب سازی شهر ساری در دستور کار کمسیون عمرانی قرار گرفت  و مشکلات مربوط به ساختمان فیزیوتراپی معولان در ورزشگاه مرحوم بهروش نیز مورد بررسی و پیگیری قرار خواهد گرفت.
 
عضو شورای اسلامی شهر ساری با اشاره به اینکه کلینیک طوبی در ساری یک تجربه موفق در ارائه خدمات درمانی به شهروندان بوده است، گفت: مقرر شد تا زمینی برای ساخت دو کلینیک دیگر در محله های پر جمعیت ولی کم برخوردار بلوار کشاورز و بلوار طالقانی(پارک قائم) احداث شود.
 
زلیکانی با تاکید بر اینکه ساخت و سازها باید مناسب سازی شوند، افزود: 10 درصد جامعه معلول هستند و این رقم بالایی است که باید تسهیلات مناسب برای این قشر از جامعه فراهم شود.
 

وی د ادامه جلسه گفت: طبق قانون همه شهروندان در صورتی که متقاضی شرکت در جلسات علنی شورا باشند، می توانند در جلسه  علنی حضور پیدا کنند.

کد خبر : ۲۷۹۳۸۲