خبرگزاری کار ایران

استاندار خراسان رضوی:

اقتدار کشور را مدیون خون شهدا هستیم

استاندار خراسان، با گرامی‌داشت یاد و خاطره حماسه آزادسازی خرمشهر، خراسان را پشتیبان و حامی فرهنگ ایثار و شهادت دانست.

به گزارش ایلنا از مشهد، علیرضا رشیدیان ظهر امروز در صبگاه مشترک نیرو‌های مصلح که در پادگان شهید برونسی برگزار شد، گفت: خراسان در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس شخصیت‌های بزرگ و ارزشمندی مانند مقام معظم رهبری، آیت الله مطهری، شهید هاشمی‌نژاد و شخصیت‌های برجسته دیگری را داشته است.

رشیدیان، افزود: ۲۳ هزار شهید دفاع مقدس از خراسان و افتخار آفرینی‌های لشکر ۷۷ پیروز خراسان بیانگر حمایت مردم خراسان از دفاع مقدس و انقلاب اسلامی است.

وی، بیان کرد: اتحاد و انسجام از عواملی پیروزی ملت ایران در دوران ۸ سال دفاع مقدس و خلق حماسه‌های متفاوت بوده که توسط هیچ کار‌شناس نظامی در دنیا قابل پیش بینی نبود.

رشیدیان با بیان اینکه امیدواریم صلح و دوستی در منطقه گسترش یابد و مسلمانان با یکدیگر متحد شوند، اظهار کرد: مردم ایران همواره آماده دفاع از کشور و ارزش‌های خود هستند و این موضوع را در ۸ سال دفاع مقدس به جهانیان ثابت کرده‌اند و در حال حاظر مردم و جمهوری اسلامی ایران آرامش و اتحاد مسلمین را در منطقه می‌خواهند.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: مردم ایران با تکیه بر فرهنگ، دین و خود در مسیر توسعه و پیشرفت کشور حرکت می‌کنند که در این راستا همدلی و همزبانی رمز موفقیت آحاد جامه در کنار یکدیگر است.

کد خبر : ۲۷۸۸۵۰