خبرگزاری کار ایران

استاندار خراسان شمالی:

مدیران روابط عمومی مسوولیتی خطیر در تصمیم‌گیری مدیران دارند

asdasd
کد خبر : ۲۷۷۳۸۸

استاندار خراسان شمالی گفت: مدیران روابط عمومی مسوولیتی خطیر درفرآیند تصمیم‌گیری مدیران ،شناخت افکارعمومی و توسعه استان را بر عهده دارند.

به گزارش ایلنا سید علی اکبر پرویزی به مناسبت گرامی‌داشت روز ارتباطات و روابط عمومی(۲۷ اردیبهشت لغایت ۲ خرداد ماه) طی پیامی این روز را به مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان تبریک گفت که متن پیام به شرح ذیل است؛

امروزه ارتباطات نقشی حیاتی در دوام و بقای سازمان‌ها داشته و سازمانی موفق‌تر است که با استفاده از ابزار وفنون نوین ارتباطی واطلاعاتی نقش خودرا درجامعه پررنگ‌تر کند.

در  این باره روابط عمومی‌ها به عنوان یک ابزار مدیریتی، حلقه ارتباط بین مدیران، کارکنان وجامعه هستند به گونه‌ای که مسوولیتی خطیر درفرآیند تصمیم‌گیری مدیران ،شناخت افکار عمومی  و توسعه استان را بر عهده دارند.

 27 اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی بهانه‌ای است تا باردیگر یادآور شویم، نمادهای توسعه یک جامعه در گرو توزیع عادلانه اطلاعات، روشن‌گری افکارعمومی، مردم داری و احترام به حقوق انسان‌ها به منظور افزایش سطح مشارکت مردم است که ماموریت انجام آن بر عهده  روابط عمومی سازمان‌ها است.

اینجانب روز ارتباطات و روابط عمومی را  به مدیران و کارشناسان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان که با الهام از هم افزایی ، هم اندیشی ، همسویی و با تدبیر و امید در جهت  تحقق پیام روابط عمومی "همدلی و هم‌زبانی" فعالیت می‌کنند، تبریک و تهنیت عرض کرده، امید وارم این روز نقطه عطفی درتوسعه و تحول روابط عمومی‌ها باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز