خبرگزاری کار ایران

انیمیشن «اعتقاد» یادآور رشادت‌های شهدای گمنام است

asdasd
کد خبر : ۲۷۶۹۰۸

هدف از طرح این موضوع در ساخت انیمیشن، تجدید خاطره و یادآوری رشادت‌ها و جان فشانی‌های رزمندگان به ویژه شهدای گمنام می‌‎باشد.

کارگردان انیمیشن «اعتقاد» گفت: انیمیشن اعتقاد که به تهیه کنندگی حوزه هنری استان آذربایجان شرقی تولید شده است، با تکنیک دو بعدی به مدت یک دقیقه و 42 ثانیه با سبک رئال و سمبلیک و تم اعتقاد کار شده است.

به گزارش امروز روابط عمومی حوزه هنری آذربایجان شرقی، امیر واحدی ادامه داد: انیمیشن اعتقاد در ژانر جنگی( دفاع مقدس) اجرا گردیده است.

وی با اشاره به نحوه تولید این انیمیشن گفت: به ازای هر ثانیه 25 فرم با تکنیک طراحی دستی و هاشور اجرا و بعد از مرحله اسکن در نرمافزار فتوشاپ رنگ اضافه گردیده است.

وی خاطر نشان کرد: در کل 50 درصد کار به صورت طراحی دستی و 30 درصد توسط فتوشاپ و مابقی در برنامه های افترافکت، تری دی مکس و پریمایر کار شده است.

واحدی درباره خلاصه داستان این انیمیشن نیز گفت: یک جفت پوتین، توسط رزمنده ای (به صورت نامرئی که در جلوی دوربین دیده نمی شود) با هویتی که سرباز به پوتین ها می بخشد، مقتدرانه برای دفاع و نبرد وارد جبهه جنگ می شود ولی پوتین ها با دیدن واقعیت جنگ که کشته شدن و هلاک شدن است، از ادامه راه باز می مانند.

وی در پایان اضافه کرد: هدف از  طرح این موضوع در ساخت انیمیشن، تجدید خاطره و یادآوری رشادت‌ها و جان فشانی‌های رزمندگان به ویژه شهدای گمنام می‌باشد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز