خبرگزاری کار ایران

روابط عمومی شهرداری زنجان خبرداد:

نخستین جشنواره قرآنی سبحان با حضور 800 حافظ زنجانی برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۷۶۰۰۷

نخستین جشنواره قرآنی سبحان با حضور 800 نفر از حافظین شهر زنجان در سه گروه سنی ابتدایی، دبیرستان (دور اول و دوم) و بالای 18 سال در زینبیه اعظم زنجان برگزار شد.

به گزارش ایلنا از زنجان، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری زنجان، در مقطع ابتدایی سوره‌های قدر، ضحی و انشراح و در مقطع دبیرستان سوره‌های بلد، شمس، زلزال  و در گروه سنی بالای 18 سال سوره های نبأ و اعلی برگزار شد.

سید سعید صفوی، سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری زنجان گفت: این جشنواره در راستای رسیدن به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت 10 میلیون حافظ قرآنی برگزار شد. به همین جهت صرف مسابقه با رویکرد رقابتی نبوده و در قالب جشنواره و برای ایجاد انگیزه در بین کودکان، نوجوانان و جوانان شهر و شناسایی استعدادهای قرآنی شهر زنجان برگزار شد.

وی افزود: با وجود اطلاع رسانی و زمان چندروزه برای ثبت نام استقبال بی‌نظیری از این جشنواره صورت گرفت امیدوار هستیم با برنامه ریزی بتوانیم این جشنواره را در بخش خواهران نیز برگزار کنیم. بدون شک حافظان قرآن، به اخلاق قرآنی و انسانی آراسته هستند و شهروندان خوب منظم و قانونمند بوده و می‌توانند مدیران شهری را در اداره شهر موثرتر یاری کنند. این جشنواره قرآنی در تعقیب برنامه‌های قرآنی قبلی انجام شده و استمرار خواهد داشت از جمله محافل قرآنی که با حضور اساتید ممتاز جهان اسلام و... برگزار شد.

وی از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری زنجان با معاونین فرهنگی و اجتماعی 5 کلانشهر و شهر بزرگ ایران خبر داد و گفت: این تفاهم‌نامه‌ها بین شهرداری‌های یک و دو و سه و در راستای استفاده از طرح‌ها و برنامه‌هایی که در شهرهای طرف تفاهم در حوزه فرهنگی و اجتماعی به ویژه آموزش های شهروندی اجرا می‌شود منعقد شد.

وی تصریح کرد: این تفاهم‌نامه ضمن کاهش هزینه‌های طراحی و ساخت و تولید برای شهرداری‌ها موجب استفاده از توانمندی‌های شهرهای مختلف و هم‌افزایی حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی شهرداری خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز