خبرگزاری کار ایران

پس از اقامه نماز جمعه:

راهپیمایی نمازگزاران ابوزیدآبا در محکومیت حمله آل سعود به خاک یمن

asdasd
کد خبر : ۲۷۵۷۱۱

پس از اقامه نماز جمعه، نمازگزاران شهر ابوزیدآباد در محکومیت حمله آل سعود به مردم مظلوم یمن راهپیمایی کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در آران و بیدگل مردم شهیدپرور شهر ابوزیدآباد بعد از اقامه نماز جمعه با برگزاری راهپیمایی حمایت خود را از ملت مظلوم یمن اعلام کرده و جنایات آل سعود، وهابیت خبیث، حامیان غربی و غاصبین صهیونیسم را محکوم کردند و آمادگی خود را جهت هرگونه حمایت از ملت مبارز و مسلمان یمن، به ویژه جنبش انصارالله اعلام داشتند.

درپایان این مراسم نمازگزاران جمعه ابوزیدآباد با قرائت بیانیه‌ای  اعلام داشتند:که امروز روزی است که هر کس ندای «یاللمسلمین» را از سرزمین‌های اسلامی بشنود و پاسخ نگوید نمی‌تواند خود را اهل اسلام و ایمان به شمار آورد. در حالی که پس از سال‌ها تحمل حکومت دیکتاتوری در یمن و قیام‌های مردمی علیه حکومت‌های خود فروخته و دست نشانده غربی و کسب پیروزی‌های مردمی تحت حمایت نیروهای انصار الله را شاهد هستیم، ارتش آل سعود به بهانه واهی حمایت از رئیس فراری دولت یمن، اقدام به تجاوز هوایی و حملات زمینی علیه مردم مظلوم و تمامیت ارضی یمن کرده است. رژیم متفرعن آل سعود  با حملات از پیش طراحی شده توسط صهیونیست‌ها و سردمداران استکبار جهانی و امریکا ، با تخریب اماکن عمومی و زیر ساخت‌های حیاتی و استراتژیک، مراکز درمانی و بیمارستان‌ها، مدارس و منابع ذخایر آب و برق و پالایشگاه‌ها کشور اسلامی یمن به واقع یک جنگ نیابتی به نفع صهیونیست‌ها را راه انداخته که این نشان از اوج خیانت و حماقت متجاوزین است.

ملت مسلمان و مظلوم و مقاوم یمن، خاصه انصار الله و رهبر مبارزش، سالهاست که برای رهایی از حکام وابسته، مبارزه کرده و شهید تقدیم کرده اند و امروز نیز بخاطر ایستادگی و مقاومت، مورد هجوم وحشیانه قرار گرفته اند.

امروز بعد از اقامه نماز پرصلابت جمعه به ملت با صلابت یمن اعلام میکنیم که ما مردم همیشه در صحنه و شهید پرور ابوزیدآباد، با تبعیت از آرمان بلند رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و پشتیبانی از فرامین ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مد ظله العالی) ضمن تشکر از مواضع انقلابی امام جمعه محترم شهرمان، حمایت خود را از ملت مظلوم یمن اعلام نموده و جنایات آل سعود، وهابیت خبیث،حامیان غربی و غاصبین صهیونیسم را محکوم نموده و آمادگی خود را جهت هرگونه حمایت از ملت مبارز و مسلمان یمن، به ویژه جنبش انصارالله اعلام مینماییم.

همچنین، با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) که فرمودند:« سعودی ها بدعت بدی گذاشتند، کاری که امروز دولت سعودی در یمن دارد انجام میدهد، عینا همان کاری است است که صهیونیست ها در غزه انجام دادند و قطعاً بینی سعودی‌ها به خاک مالیده خواهد شد » ما مردم بخش کویرات به وهابیون سعودی اخطار میدهیم که دست از جنایات خود بردارند و از بدعت گذاری در منطقه اجتناب و بیش از این بازیچه دست آمریکا و صهیونیسم نگردند.

 ما نمازگزاران جمعه  ابوزیدآباد با یادآوری این  نکته که دولت غاصب اسرائیل، یعنی سرسخت‌ترین دشمن اسلام، از اولین دولت‌های حمایت کننده از این تجاوز بوده است، خواستار مداخله ی جوامع جهانی در پایان دادن به این جنایات آشکار و شکستن سکوت سرد و مرگبار سازمان‌های بین المللی داعیه دار حقوق بشر می باشد و از ملت‌های مسلمان و آزاده جهان می‌خواهد، همپای ملت مسلمان ایران علیه این تجاوز وحشی گری رژیم آل سعود  قیام کرده  و این اقدام ضدانسانی و غیر قانونی رامحکوم کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز