خبرگزاری کار ایران

رئیس کانون وکلای دادگستری لرستان

استقلال کانون وکلامنجر به تقویت دستگاه قضا خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۲۷۵۳۹۸

رئیس کانون وکلای دادگستری لرستان: استقلال کانون‌های وکلا به نفع تمام مردم است و منجر به تقویت دستگاه قضا خواهد شد این در حالی است که شهید محمد مصدق در ارتقای جایگاه وکلا تأثیرگزار بوده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد،محمدعلی رضایی، رئیس کانون وکلای دادگستری لرستان، ظهر امروز، 16 اردیبهشت‌، در بیست و چهارمین اجلاس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران که در سالن همایش‌های بانک صادرات در حال برگزاری است، گفت: کانون‌های وکلا قدمتی 60 ساله دارند کمااینکه بسیاری از کتب حقوقی ما از تراوشات ذهنی و تلاش و کوشش وکلا نوشته شده است.

رئیس کانون وکلای دادگستری لرستان حفظ استقلال کانون وکلا را یک مطالبه ملی دانست و گفت: دفاع از حق و برپایی قانون وظیفه کانون وکلا است. این کانون در طول فعالیت خود واکنش‌های به‌ موقع و به‌هنگامی در مواقع قانون‌گریزی داشته است. 

وی با بیان این‌که کانون وکلا در طول فعالیت خود واکنش‌های به‌موقع و به هنگامی در مواقع قانون‌گریزی داشته است، افزود: دفاع از حق و برپایی قانون وظیفه کانون وکلا است لیکن باید دانست که در شرایطی که اشتغال مشکل اصلی کشور است کانون وکلای دادگستری توانسته است زمینه اشتغال سه هزار نفر را به‌صورت مستقیم فراهم کند.

رضایی با بیان این‌که کشور امروزه عقلانیت را دستور کار خود قرار داده است، ادامه داد: مشارکت خارجی برای ما امروزه یک ضرورت است و این مشارکت به‌وسیله امنیت قضایی و وجود یک سیستم دادرسی عادلانه به‌وجود می‌آید.

رئیس کانون وکلای دادگستری لرستان حفظ استقلال کانون وکلا را یک مطالبه ملی دانست و تصریح کرد: استقلال کانون‌های وکلا به نفع تمام مردم است و منجر به تقویت دستگاه قضا خواهد شد این در حالی است که شهید محمد مصدق در ارتقای جایگاه وکلا تأثیرگزار بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز