خبرگزاری کار ایران

۱۰ هزار عضو جوان نیز در برنامه‌های هلال احمر مشارکت دارند

asdasd
کد خبر : ۲۷۴۷۹۴

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان، گفت: همزمان با هفته سلامت، کاروان سلامت جمعیت هلال احمر استان زنجان برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در مناطق محروم استان حاضر می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، علی طاهری، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان، امروزدوشنبه (۱۴ اردیبهشت) در جمع خبرنگاران به برنامه‌های هفته هلال احمر اشاره و اظهار داشت: در طول سال برنامه‌های متعددی برای جذب جوانان برای همکاری داوطلبانه با جمعیت هلال احمر برگزار می‌شود.

طاهری، با اشاره به افزایش فعالیت جمعیت هلال احمر در هفته هلال احمر ادامه داد: از (۱۸ تا ۲۴ اردیبهشت) به عنوان هفته هلال احمر نامگذاری شده است که برنامه‌های متعددی در استان اجرا می‌شود.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به اینکه ۵ هزار امدادگر با این نهاد همکاری می‌کنند، یادآور شد: ۱۰ هزار عضو جوان نیز در برنامه‌های هلال احمر مشارکت دارند.

طاهری، همچنین به برنامه‌های اولین روز هفته هلال احمر اشاره کرد و افزود: این روز به نام «آموزش امداد، کلید نجات» نامگذاری شده است که در این روز همایش پیاده روی و شرکت در نماز جمعه در زنجان و شهرستان‌های تابعه برگزار می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان، به شعار روز دوم به عنوان «سفیران مهربانی» اشاره کرد وادامه داد: در این روز نشست صمیمی رئوسای شعبه با کارکنان، اهداء خون، دیدار با امام جمعه و مراسم اعطای درجه امدادگران جمعیت استان را شاهد خواهیم بود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه روز سوم به عنوان روز «سلامت فراگیر» نام گرفته است، یادآور شد: در این روز مانور سیلاب در شهرستان‌های زنجان و ایجرود، مانور امداد کوهستان در شهرستان‌های ابهر، خرمدره، کاروان سلامت اردوهای جهادی و گردهمایی کانون دانشجویی و جوانان برگزار می‌شود.

طاهری همچنین به برنامه‌های روز چهارم به عنوان «مهربانی داوطلبانه» اشاره کرد و گفت: در این روز نیز همایش تجلیل از اعضاء منتخب استان در سالن فرهنگی هلال احمر برگزار خواهد شد.

به گفته وی، در پنجمین روز از هفته هلال احمر به نام «خودامدادی، دیگر امدادی» مانور زلزله و مسابقه نقاشی در کانون غنچه‌های هلال احمر، دیدار با خانواده امدادگر آقای قاسمی، برگزاری مانور سیلاب در شهرستان خدابنده،، کاروان سلامت اردوی جهادی در شهرستان ابهر و برگزاری رژه خودروهای امدادی از برنامه‌های این روز است.

طاهری به شعار روز ششم این هفته با عنوان «جوانان، امید و آینده» اشاره کرد و افزود: در این روز نیز کاروان سلامت اردوی جهادی در شهرستان خرم دره، مانور سیلاب در شهرستان ماهنشان و نشست صمیمی منتخبان اعضا با مدیر عامل را خواهیم داشت.

وی ادامه داد: آخرین روز این هفته با شعار «همدلی و همزبانی» مراسم غبارروبی از مزار شهدا و دیدار با خانواده‌های شهدا برگزار می‌شود.

برپایی نمایشگاه توانمندی‌های جمعیت هلال احمر استان زنجان، تخفیف ۲۰ درصدی در ساخت ارتوپدی فنی و فیزیوتراپی، شرکت تیم درمان اضطراری در مانور منطقه BHCU در استان آذربایجان غربی و آموزش همگانی در دانشگاه‌ها و مدارس از دیگر برنامه‌های این هفته عنوان شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز