خبرگزاری کار ایران

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد:

با ۲۸۰ میلیون تومان نمی‌توان در استان اشتغال ایجاد کرد

asdasd
کد خبر : ۲۷۴۴۴۱

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: اعتباری که در سال گذشته برای ایجاد فرصت‌های شغلی، برگزاری دوره‌های آموزشی و ایجاد درآمدزایی در حوزه صنایع دستی این استان تخصیص داده شد تنها ۲۸۰ میلیون تومان بوده است.

محمود باقری در گفت‌و‌گو با ایلنا از یاسوج افزود: آیا می‌شود با ۲۸۰ میلیون تومان هم شغل ایجاد کرد هم درآمدزایی کرد و هم انگیزه‌ای برای شاغلان در حوزه صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد ایجاد کرد؟ 

وی اعتبار عنوان شده در حوزه صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد را بسیار ناچیز خواند و اظهارداشت: با اعتبار ۲۸۰ میلیون تومانی نمی‌توان انگیزه‌ای برای شاغلان حوزه صنایع دستی ایجاد نمود و فرصت شغلی فراهم ساخت. 

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: آموزش‌هایی در سال‌های گذشته برای آموزش علاقمندان به تولیدکنندگان صنایع دستی در استان ارائه و ما هم اکنون بفکر ارتقای این آموزش‌ها هستیم. 

باقری افزود: «به بافی» و «استاندارد سازی» را در اولویت فعالیت‌های کاری حوزه صنایع دستی این استان گذاشته‌ایم و می‌خواهیم به سمتی برویم که تولیدات کهگیلویه و بویراحمد به نام خود این استان به ثبت برسد. 

وی با اظهارتاسف از اینکه برخی آثار تولیدکنندگان صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد به نام سایر استان‌های کشور به ثبت می‌رسد، خاطرنشان کرد: درسالجاری تلاش خواهیم نمود برخی از این آثار را به نام استان به ثبت برسانیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز