خبرگزاری کار ایران

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد خبرداد:

افتتاح مدرسه شش کلاسه خیرساز در سوق کهگیلویه

asdasd
کد خبر : ۲۷۴۴۳۴

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح مدرسه شش کلاسه خیرساز در بخش سوق شهرستان کهگیلویه این استان بمناسبت ولادت مولا امیرالمومنین (ع) و روز معلم خبرداد.

جهان محرابی در گفت‌و‌گو اختصاصی با ایلنا از یاسوج گفت: مدرسه‌ای شش کلاسه با همراهی موسسه خیریه نیک اندیشان رمضان شرکت سایپا در بخش سوق شهرستان کهگیلویه افتتاح و به بهره برداری رسید. 

وی افزود: سازه این مدرسه اسکلت بتونی، ۲ طبقه و دارای ۱۸ اتاق که شامل شش کلاس درس، آزمایشگاه، کارگاه، اتاق‌های اداری، نمازخانه، کتابخانه، و دارای ساختمان‌های جانبی سرایداری، سرویس بهداشتی ، سردرب، آبخوری و دیوار محوطه است. 

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد، مجموع زیربنای این مدرسه خیرساز در بخش سوق شهرستان کهگیلویه را یک هزار و ۳۲۳ مترمربع ذکر و خاطرنشان کرد: اعتبار هزینه برای تکمیل این مدرسه شش میلیارد بوده است. 

محرابی گفت: از مجموع اعتبار عنوان شده هم اکنون سه میلیارد ریال آن از سوی موسسه خیریه پرداخت شده است. 

به گزارش ایلنا، مدرسه شش کلاسه خیرسازی بخش سوق شهرستان کهگیلویه با حضور میررفیع مدیرکل بازرسی و مدیرعامل موسسه خیریه نیک اندیشان رمضان شرکت سایپا، حشمت عضو هیات مدیره، احمدوند و خیری بازرسان شرکت، کریمی فرماندار کهگیلویه، زارع‌پور مدیرکل آموزشو پرورش کهگیلویه و بویراحمد، حجت الاسلام عمرانی امام جمعه بخش سوق، مدیران آموزش و پرورش شهرستان‌های چرام و کهگیلویه، بخشداران این شهرستان‌ها، نمایندگان خیرین مدرسه ساز، جمعی از فرهنگیان و دانش آموزان به بهره برداری رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز