خبرگزاری کار ایران

فرماندار کاشان

نباید هزینه روزمره زندگی کارگران ومردم گران شود

asdasd
کد خبر : ۲۷۴۲۷۲

فرماندار کاشان گفت: هرچند افزایش حقوق کارگران درسال جدید بیش از نرخ تورم است ولی باید طوری در تعرفه‌ها و مصوبات عمل کنیم که هزینه روزمره زندگی کارگران و مردم گران نشود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان «ابوالفضل صدرائیه» در مراسم تجلیل ازکارگران و کار آفرینان نمونه شهرستان کاشان، استقلال و عزت جمهوری اسلامی ایران در مسیر سازندگی کشور را حاصل تلاش کارگران دانست و اظهار داشت: کارگران همانطور که در دوران دفاع مقدس با ایستادن پای آرمانهای نظام ایثار و فداکاری کردند در تولید داخلی درجهت عدم وابستگی نیز نقش اساسی را داشتند. 

دستاوردهای ارزنده مذاکرات هسته‌ای حاصل تلاش کارگران است

فرماندار کاشان گفت: دستاوردهای ارزنده فرزندان ملت در مسیر مذاکرات هسته‌ای حاصل تلاش و کوشش کارگران کشورمان است. 

صدرائیه، موفقیت درعرصه کاروتلاش درهر نظامی را در رعایت سه مثلث کارگر، کار فرما و دولت دانست و اظهارداشت: اساس موفقیت مدیران براساس تاکیدات مقام معظم رهبری دراقتصاد مقاومتی درون زا و نگاه به صادرات سرمایه نیروی انسانی است. 

امنیت در ایجاد اشتغال از الزامات مدیران است

وی امنیت در ایجاد اشتغال را از الزامات مدیران دانست و اظهار داشت: افزایش حقوق کارگران بیش ازنرخ تورم درسال جدید نشان ازتوجه دولت تدبیر و امید به جامعه کارگری است. 

وی ازکاشان به عنوان یک شهرستان کارگری که از ۷ هزار سال پیش صنعت و تمدن بشری در آن شکل گرفت نام برد و یاد آورشد: درحال حاضر نیز بیش ازدوسوم معیشت جمعیت کاشان از حوزه کارگری تامین می‌شود. 

وی با تاکید بر رعایت همدلی و هم‌زبانی در بین مدیران تصریح کرد: با توجه به اینکه مردم نظاره‌گر کار مدیران است و در همه جا ثابت کردند که همدلی وهم‌زبانی با دولت دارند، لذا این همدلی و هم‌زبانی باید دربین مدیران کاشانی و استانی تبلور دیگری در تامین معیشت کارگران داشته باشد. 

تحقق اشتغال در سایه رشد اقتصادی است

صدرائیه تحقق اشتغال را درسایه رشد اقتصادی دانست وگفت: تا زمانی که در مملکت رشد اقتصادی نباشد بحث اشتغال معنایی ندارد. 

فرماندار کاشان، با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای جامعه کارگری کاشان گفت: با توجه به اینکه کارگران کاشانی دردوران دفاع مقدس به اتکا کارگران ریسندگی کاشان نمره قبولی خوبی را آوردند وظیفه مسئولین استانی و کشوری است که درحال حاضر نیز در رفع مشکلات این عزیزان تلاش کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز