خبرگزاری کار ایران

تجلیل از کارگران و کارآفرینان نمونه کاشان

asdasd
کد خبر : ۲۷۴۲۴۴

در ششمین روز ازهفته کارگر با حضور معاون استاندار وفرماندارکاشان، معاون روابط کار اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی، جمعی از کارگران، صنعتگران و مسئولین ادارات در سالن اجتماعات اداره تعاون سابق از کارگران و کارآفرینان نمونه کاشان تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان «حسن رمضانی» رئیس اداره تعاون کار ورفاه اجتماعی شهرستان کاشان دراین مراسم اظهارداشت: کاشان شهری کارگری است که با دارابودن بیش از ۶۰ هزارنفر کارگر با احتساب خانواده‌هایشان بالغ بردو سوم جمعیت شهر را جا معه کارگری تشکیل می‌دهد. 

رمضانی ضمن اشاره به پتانسیل اقتصادی وصنعتی شهرستان کاشان، لازمه بالنده‌تر شدن و شکوفایی کاشان را آموزش وارتقاء دانش و بینش خود ومخاطبین جامعه کار وتولید و تلاشگران این عرصه برشمرد. 

وی رفع مشکلات جامعه کارگری را با توجه به بعد جامعه کارگری رفع مشکل اکثریت مردم شهرستان دانست و با ذکر دلایلی کارفرمایان را دعوت به جذب نیروهای بومی به دلیل برخورداری از استعداد و نجابت رفتاری کرد. 

رئیس اداره تعاون کار ورفاه اجتماعی شهرستان کاشان، ضمن استمداد از کارفرمایان دراجرای برنامه‌های آمورشی وایمنی و اورژانس اجتماعی در محیط کار در دراز مدت گفت: با اجرای چنین برنامه‌ها یی شاهد گسترش کمی و کیفی نیروی انسانی خواهیم بود. 

 وی اجرای برنامه‌های فوق را درراستای سالم سازی محیط کار موثر دانسته وتحقق این امررا مفید بحال کارگران وکار فرمایان دانست. 

در پایان مراسم از کارگران وکارفرینان بر‌تر و همچنین والده شهیدان با فروش تقدیر بعمل آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز