خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت چوب و کاغذ مازندران:

کارگران می‌توانند کشور را در مسیر بالندگی قرار دهند

asdasd
کد خبر : ۲۷۴۱۶۲

مدیرعامل شرکت چوب و کاغذ مازندران گفت: کارگران می‌توانند کشور را در مسیر بالندگی قرار دهند و مهم‌ترین دارائی و ثروت یک کشور، منابع انسانی آن است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، ابوالفضل روغنی گلپایگانی، مدیرعامل شرکت چوب و کاغذ مازندران در مراسم گرامی‌داشت روز جهانی کارگر در شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران، اظهار داشت: کارگران می‌توانند کشور را در مسیر بالندگی قرار دهند و مهم‌ترین دارائی و ثروت یک کشور، منابع انسانی آن است.

وی افزود: سازمان‌هایی موفق هستند که بتوانند با استفاده از ظرفیت نیروی انسانی خود، تاثیرگذار برای اقتصاد و تولید کشور باشند

روغنی با تاکید بر اینکه فرهنگ سازمانی، تفکر تولید کیفی و مشتری مدای از شاخصه‌های پیشرفت یک شرکت است، تصریح کرد: بازمهندسی و اصلاح فرآیند یکی از برنامه‌های اصلی تولید است.

وی با بیان اینکه بنگاه اقتصادی موفق دائما با ایجاد طرح‌های توسعه، رشد، نمو و بالندگی دارد، افزود: امیدواریم بزودی در شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران شاهد یک پروژه بزرگ خواهیم بود.

مدیرعامل چوب و کاغذ مازندران از افزایش کیفی تولیدات شرکت در سال گذشته خبر داد و افزود: باز مهندسی و چشم انداز مناسب سازمان‌ها و بخش‌های تولیدی را در رسیدن به اهدافشان کمک خواهد کرد.

وی با بیان اینکه شرکت چوب و کاغذ مازندران در سال گذشته لوح صنعت سبز از سازمان محیط زیست و مدیر نمونه کنترل کیفیت را از سازمان استاندارد دریافت کرده است، افزود: توانستیم به عنوان شرکت بر‌تر در صنایع سلولزی نیز معرفی شویم.

روغنی با بیان اینکه چوب و کاغذ مازندران در سال‌های گذشته توفیقات خوبی داشته است، گفت: متاسفانه شاهد ورود کاغذهای بی‌کیفیت در کشور بوده و واردات در کشور مدیریت نمی‌شود و این معضل صنعت را در کشور تحت الشعاع خود قرار داده است.

وی با بیان اینکه توجه به مشتری‌مداری از دیگر اهداف شرکت در سال گذشته بوده است، افزود: با تلاش کارگران و کارکنان این شرکت توانستیم سال گذشته، ۱۷۳ هزار تن محصولات کاغذی از چوب تولید کنیم.

مدیرعامل شرکت چوب و کاغذ مازندران با اعلام اینکه صنایع چوبی کشور به واسطه جلوگیری از برداشت چوب از عرصه‌های جنگلی دچار چالش شده است، گفت: امیدواریم در دولت بتوانیم برای رفع این معضل اقدام جدی صورت گیرد.

در پایان این مراسم از کارگران نمونه شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران تجلیل شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز