خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی بروجرد

پلمپ 40 واحد صنفی متخلف در بروجرد

asdasd
کد خبر : ۲۷۳۷۴۷

فرمانده انتظامی بروجرد لرستان از پلمپ 40 واحد صنفی متخلف در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد،سرهنگ "دلیری "گفت:مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی با همکاری مسئولان اتحادیه های صنفی از تعداد 160 واحد صنفی در شهر بروجرد بازدید کردند.

فرمانده انتظامی بروجرد افزود : در این راستا 40 واحد صنفی متخلف به دلیل عدم رعایت مقررات انتظامی ، صنفی و شئونات اسلامی با هماهنگی مقام قضایی پلمپ شدند.

"دلیری"تصریح کرد:در این رابطه 38 فقره تعهد نامه و 40 اخطاریه نیز صادر و متخلفان به دادسرا معرفی شدند.

افزایش 22 درصدی کشف جرایم در خرم آباد

فرمانده انتظامی شهرستان خرم آباد لرستان از افزایش 22 در صدی کشف انواع جرائم در یک ماه گذشته خبر داد .

سرهنگ" حسین نجفی" در تشریح این خبر ، گفت : با تلاش شبانه روزی این پلیس ، کشف انواع جرایم در فروردین ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 22 درصد افزایش داشته و این افزایش شامل، موتورسیکلت 60 درصد ، محتویات خودرو 90 درصد ، لوازم خودرو 149 درصد ، احشام 200 درصد بوده است .

وی افزود : این موفقیت ، نتیجه بکار گیری استعداد های پلیس در رصد دقیق جرائم و اجرای طرح شناسایی سارقان سابقه دار و فعال سازی بسیج و ریش سفیدان محلات ، همچنین همت و تلاش مخلصانه و شبانه روزی عوامل انتظامی این شهرستان و همکاری مردم بوده است .

این مقام انتظامی تصریح کرد : رابطه همکاری مردم با پلیس ، رابطه ای دو طرفه است ، هرچه همکاری مردم با پلیس در انجام ماموریت ها بیشتر باشد موفقیت پلیس در راستای انجام ماموریت های محوله که همان تامین نظم و امنیت مردم است ، بیشتر خواهد شد و مردم خود نیز از ثمره این تعامل بهره مند خواهند شد .

دستگیری سارقان کابل برق در دورود

فرمانده انتظامی شهرستان دورود لرستان ازدستگیری دو سارق و کشف 600 متر کابل برق خبر داد.

سرهنگ "هدایت الله حسنوند" گفت : در پی چندین فقره سرقت کابل برق در دورود، اقدامات ماموران پلیس این فرماندهی برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان آغاز شد.

وی افزود: ماموران با تحقیقات گسترده طی دو عملیات جداگانه سارقان را در حال سرقت کابل های برق شناسایی کرده و در اقدامی ضربتی بازداشت شدند.

" حسنوند" اظهار داشت : متهمان در بازجویی های انجام شده به بزه انتسابی اعتراف کرده و 600 متر کابل برق از آنان کشف شد.

متهم سابقه دار پس از 4 سال فرار در خرم آباد دستگیرشد

فرمانده انتظامی شهرستان خرم آباد لرستان از دستگیری متهم فراری و سابقه دار پس از گذشت چهار سال خبر داد.

"حسین نجفی" در تشریح این خبر گفت: در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر اینکه متهمی به هویت معلوم دارای سوابق متعدد کیفری از جمله ، 13 فقره سرقت ، شش سال حبس ، نگهداری اسلحه غیر مجاز، تیراندازی و درگیری با ماموران و 9 فقره جلب از دادسرای های لرستان و الوار گرمسیری خوزستان که حدود چهارسال متواری بوده است ، موضوع در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: ماموران این فرماندهی با تلاش شبانه روزی و تحقیقات گسترده متهم را در کوه های صعب العبور اطراف یکی از روستاهای خرم آباد شناسایی و دستگیر کردند.

"نجفی" افزود : متهم سابقه دار پس از دستگیری روانه زندان شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز