خبرگزاری کار ایران

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

کهگیلویه و بویراحمد جزء چهار استان ناامن مواد غذایی کشور است

asdasd
کد خبر : ۲۷۳۴۵۳

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از ناامنی غذایی در این استان اظهار نگرانی کرد وگفت: دولت، به دنبال رفع این مشکل است.

به گزارش ایلنا از یاسوج، سیدموسی خادمی در آئین اختتامیه هفته سلامت و تجلیل از حامیان و دوستداران سلامت در سالن جرجانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: متاسفانه کهگیلویه و بویراحمد جزء چهار استانی در کشور است که در حوزه تامین مواد غذایی با ناامنی مواجه است.

وی افزود: دولت هم اکنون بفکر برنامه ریزی در حل مشکل ناامنی غذایی است و کهگیلویه و بویراحمد یکی از این استان‌ها است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، آلودگی شیمیایی مواد غذایی در این استان را ناچیز خواند و اظهارداشت: اگرچه در حوزه آلودگی شیمیایی مواد مواد غذایی در این استان مشکلاتی بسیار کمی را داریم اما تامین مواد غذایی و سلامت آن می‌بایست مورد کنترل قرار گیرد.

خادمی گفت: متاسفانه وضعیت اقتصادی مردم کهگیلویه و بویراحمد سبب شده تا مردم استان در تامین مواد غذایی مورد دلخواه خود با مشکلاتی روبرو باشند که هم اکنون دولت بفکر برنامه ریزی در این حوزه است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نیز در این آئین گفت: تامین سلامت به تنهایی برعهده دانشگاه برنمی آید و باید تمامی ادارات با این دانشگاه همکاری کنند.

رضا چمن افزود: از فرصت‌هایی که دولت یازدهم برای تامین سلامت مواد غذایی ایجاد کرده باید استفاده نمود هرچند انتظارات مردم افزایش یافته است.

وی با اشاره به ضرورت همکاری جهت کاهش مشکلات حوزه سلامت، اظهارداشت: در این صورت شاهد یک تحول بنیادین در بخش سلامت کهگیلویه و بویراحمد خواهیم بود.

به گزارش ایلنا، در پایان این آئین از برخی دوستداران و حامیان سلامت دستگاههای اجرایی و رسانه‌ای در کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد.

ضرغام علی بازی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز