خبرگزاری کار ایران

فرماندار شبستر:

تنها ۱۲ درصد تعهدات دولت قبلی در آذربایجان شرقی محقق شد

asdasd
کد خبر : ۲۷۳۳۷۸

فرماندار شبستر گفت: در دولت گذشته تنها ۱۲ درصد تعهدات در آذربایجان شرقی عملیاتی شد.

به گزارش ایلنا، سید سعید کاشانی که در بازدید از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان شبستر به مناسبت هفته کار وکارگر سخن می‌گفت اظهار داشت: البته دولت گذشته در کل کشور ۳۰ درصد تعهدات خود را عملیاتی کرد.

وی با تأکید بر نقش مهم و سازنده کارگران در تحقق اقتصاد مقاومتی گفت: هفته و روز کار و کارگر ایامی برای ارج نهادن و تجلیل از خدمات ارزنده کارگران شریفی که در راستای تولید و آبادانی میهن اسلامی و توسعه و پیشرفت کشور عزیز ایران از هیچ تلاشی فروگزاری نمی‌کنند به شمار می‌رود

 کاشانی ضمن برشمردن معایب و مزایای افزایش دستمزد کارگران، خاطر نشان کرد: کارگران مهم‌ترین عنصر پیشرفت و تعالی هر جامعه‌ای محسوب می‌شوند و در این مسیر هر جامعه‌ای از فرصت اندیشه و بازوان توانمند این قشر از جامعه بهتر استفاده نماید توسعه و پیشرفتی دو چندانی خواهد یافت.

فرماندار شبستر اضافه کرد: در سالی که با عنوان دولت و ملت، همدلی و همزبانی نامگذاری شده، نقش کارگران و جامعه کارگری کشور در افزایش بهره وری تحقق اهداف و آرمان‌های اصولی، خودباوری، اتکا به درون و رفع مسایل و مشکلات اقتصادی موجود در کشور بسیار مهم و قابل توجه است. به طوریکه سیاست دولت تدبیر و امید بر فراهم کردن و بهبود فضای کسب و کار بر پایه همدلی و همزبانی بین کارفرما و کارگر می‌باشد.

کاشانی دولت تدبیر و امید را عصاره تجربه ۳۶ ساله نظام دانست و اظهار داشت: علیرغم تمام اموری که با آزمون و خطا گذرانده شده، اینک باید تمام امور با کار کار‌شناسی انجام پذیرد به طوریکه توجه به ظرفیت‌های نیروی انسانی، اشتغال و سرمایه گذاری از برنامه‌های مهم مدیران شهرستان شبستر است و در این راستا اهتمام جدی داریم. لذا انتظار داریم کارفرمایان و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید مشکلات کارگری در شهرستان را به حداقل برسانند.

فرماندار شبستر با بیان اینکه در گذشته اقتصاد کشور مورد بی‌توجهی قرار گرفته، اظهار کرد: با تلاش کارگران ایران اسلامی در واحدهای صنعتی و صنفی موفقیت دست یافتنی است تا با ترفندهای دشمنان در ارتباط با مسائل اقتصادی مقابله ‌کنیم.

وی با بیان اینکه عدم نقدینگی، کمبود سرمایه ثابت و سرمایه در گردش و تامین مواد اولیه از مهم‌ترین مشکلات واحدهای صنعتی است، افزود: با توجه به مشکلات برخی واحد‌ها که در بخش صنعت و معدن شهرستان شبستر با آن مواجه بودند، اکنون با مدیریت صحیح، شاهد رفع مشکلات در شرکت‌ها و کارگاه‌ها هستیم.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد، کارگران که عامل اصلی تولید در کشور محسوب می‌شوند، تعامل سازنده‌ای بین جامعه کارگری و کارفرمایی ایجاد گردد. که اگر بین کارفرما و کارگر، رفاقت و تفاهم برقرار باشد، کارگر خود را شریک مجموعه می‌داند و قطعاً کار بهتر انجام می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز