خبرگزاری کار ایران

در هفته کار و کارگر؛

دیدار تشکلات کارگری از بیمارستان آتیه همدان

asdasd
کد خبر : ۲۷۳۳۳۰

به مناسبت هفته کار و کارگر و به منظور عیادت از کارگران بستری در بیمارستان آتیه تامین اجتماعی همدان مدیرکل تعاون کارورفاه اجتماعی استان همدان، مدیر درمان تأمین اجتماعی، خانه کارگر، رئیس شوراهای اسلامی کار همدان وسایر مسئولین از کارگران بیمار بستری شده در این بیمارستان عیادت کردند.

به گزارش ایلنا از همدان مدیر درمان تأمین اجتماعی استان همدان گفت: امسال برنامه‌هایی شامل راه‌اندازی دستگاه سی تی اسکن بیمارستان آتیه همدان و بهره‌برداری از آمبولانس تویوتا هایروف جهت واحدهای درمانی تابعه انجام شده است.

علیرضا صفری با بیان اینکه: ۱۰۰ درصد داروهای مورد نیاز بیماران در بیمارستان وجود دارد اظهارداشت: در مورد بیماران سرپایی در بحث عرضه و تقاضا چون میزان مراجعات بالا می‌باشد مشکلاتی وجود دارد.

مدیرکل تعاون کارورفاه اجتماعی استان همدان نیز دراین مراسم باتبریک هفته کارگریاد و خاطره ۶۰۰ شهید کارگررا گرامی داشت واظهار داشت: در دین مبین اسلام پیامبر برای کار و کارگر ارزش و احترام زیادی قائل بودند.

مسعود اقلامی با بیان اینکه کارگران قبل وبعد از انقلاب اقدامات ارزشمندی برای این کشور انجام داده‌اند افزود: امروز اقتصاد بحق مهم وعمده جامعه می‌باشد وهرکسی سرمایه گذاری انجام دهد در بحث اقتصاد به منزله جهاد است.

اقلامی تصریح کرد: امیدوارم امسال بیش از سالهای گذشته در جهت اقتصاد مقاومتی تلاش کنیم ودر پایان از پرسنل بیمارستان آتیه تشکر وقدردانی کرد.

دبیراجرایی خانه کارگر نیز در این مراسم با تاکید برحفظ سرمایه تامین اجتماعی که متعلق به همه بیمه شدگان است اظهارداشت: ثروت تامین اجتماعی بین النسلی است وبرای آیندگان باید حفظ شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز