خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

ایجاد اشتغال برای ۴۵۰۰ نفر با احیای کارخانه ذغال سنگ البرز

asdasd
کد خبر : ۲۷۳۱۹۴

استاندار مازندران با اشاره به اقدامات دولت تدبیر و امید در حوزه احیا ذغال سنگ البرز، گفت: با تحقق این مهم، ۴۵۰۰ نیروی کار جدید در سوادکوه مازندران جذب می‌شوند.

به گزارش ایلنا، ربیع فلاح جلودار بعد از ظهر امروز در دیدار با جامعه کارگری مازندران، اظهار داشت: کارگران همواره در ارتقا تولید جامعه نقش آفرین بوده و هستند.

وی افزود: نگرش دولت تدبیر و امید، حفظ و تعالی جایگاه رفیع کارگران بوده و برای تامین مطالبات بحق کارگران از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه کارگران از قشر زحمتکش و با ارزش جامعه بوده که تکریم آنان امری ضروری است، تصریح کرد: مسائل مربوط به کارگری نباید از امروز به فردا کشانده و باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن این معضلات رفع شود.

فلاح با بیان اینکه مازندران در روزهای پایانی سال گذشته میزبان کارگران ورزشکار کشور بوده است، افزود: این امر سبب ارتقا روحیه نشاط و شادمانی کارگران شده است.

وی با اعلام اینکه مدیران مازندران نسبت به تامین حقوق کارگران نباید درنگ کنند، تصریح کرد: بنده در دفاع از حقوق کارگران استان پیشتاز خواهم بود تا تعالی کارگران حفظ شود.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه مادامی که در مازندران مسئولیت دارم به قشر کارگری استان قول می‌دهم که در حوزه خصوصی‌سازی واحدهای کارگری هیچ اتفاقی صورت نگیرد، گفت: متاسفانه این اقدام در گذشته بزرگ‌ترین ضربه به بخش اقتصاد و کارگری کشور و مازندران وارد آورده است.

فلاح با بیان اینکه اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد تومان، ذغال سنگ البرز مرکزی احیا می‌شود، افزود: بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ نفر در این واحد صنعتی مشغول به کار و سبب رونق اقتصادی منطقه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مشکل رانندگان خودروهای سنگین را در بنادر استان پیگیر خواهم شد، تصریح کرد: بکارگیری اتباع بیگانه در مازندران در نهادهای دولتی و خصوصی استان امری ممنوع و با خاطیان برخورد می‌شود.

استاندار مازندران با بیان اینکه حفظ اشتغال و امنیت شغلی جامعه کارگری را با جدیت در استان دنبال می‌کنیم، گفت: در سال همدلی و همزبانی، کارگران و تولیدگران پیش‌قراول این شعار محوری باشند.

فلاح با اشاره به اینکه کارگران در صفوف مقدم همدلی و همزبانی مردم و دولت هستند، تصریح کرد: باید با اعتماد‌سازی بتوانند زمینه اشتغال پایدار و رونق اقتصادی و کیفیت تولید نقش آفرین باشند.

وی افزود: سال ۹۴ سال رونق اقتصادی و نهضت اشتغال در مازندران قلمداد شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز