خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی:

کشاورزی، امری مقدس و مطلوب خداوند است

asdasd
کد خبر : ۲۷۳۱۵۲

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی کار کشاورزی را امری مقدس و مطلوب خداوند خواند و بر تلاش بیشتر و دقیق‌تر همکاران برای جلب رضای خداوند و ظاهر کردن نعمت‌های خدا بربندگانش تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا آیت الله حسن عالمی در همایش «دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی» که با حضور مدیران و مجموعه پرسنل سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی در تبریز برگزار شد با بیان اینکه موضوع کشاورزی یک امر مقدس است، ادامه داد: در آیات قرآن (آیه ۶۴ سوره واقعه و ۲۶۱ بقره) و روایات فراوانی داریم که کار کشاورزی و پرداختن به آن امر مطلوب خداوند تبارک است.

 وی ادامه داد: برای انجام این مسئولیت بزرگ در بخش کشاورزی ما ره توشه‌هایی مانند جریان ولایت داریم؛ با چه توجیه و توصیفی اصل این نظام و اصل این انقلاب برگرفته از ولایت اهل بیت عصمت و طهارت است از سخنان امام و رهبری که از اول مطرح می‌شد و خلف صالح ایشان مقام معظم رهبری هم بر آن تاکید کرده‌اند.

آیت الله عالمی با بیان اینکه بخش عظیم انجام خطیر مسئولیت در جهادکشاورزی در گرو رسیدن به خودکفائی و رسیدن به استقلال در بخش کشاورزی است ادامه داد: کشوری که غذای مردمش از آب و خاک کشورش تامین نشود ادعای این کشور برای استقلال یک ادعای کامل نیست.

وی با بیان اینکه گره‌ها و مشکلات نظام به حول و قوه الهی با دست مردم باز می‌شود ادامه داد: آنان همواره در صحنه‌های مبارزه حضور داشته و در بخش‌های مقاومت و پشتیبانی از نظام و رهبری در همه جا حضوری شایسته و فعال دارند لذا بایستی ضمن تامین امنیت غذایی، این مردم عزیز زندگی کنند و این نمی‌شود مگر غذا و خوراک این مردم از خاک و آب کشورشان تامین شود وگرنه باید بخشی از خواسته‌های دشمن را قبول کند تا برای سفره مردم غذا بیاورد و اگر در تامین محصولات استراتژیک به خودکفایی برسیم درست به وظایف خود عمل کرده‌ایم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز