خبرگزاری کار ایران

راهیابی آثار هنرمندان حوزه هنری آذربایجان شرقی به سیزدهمین جشنواره جوان سوره

asdasd
کد خبر : ۲۷۳۱۴۷

مسئول آفرینش‌های ادبی حوزه هنری آذربایجان شرقی گفت: آثاری از هنرمندان حوزه هنری این استان به بخش شعر کلاسیک سیزدهمین جشنواره جوان سوره راه یافتند.

به گزارش ایلنا، وحید آقا کرمی با اعلام این خبر افزود: با اتمام داوری بخش شعر کلاسیک سیزدهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره سه اثر «مربع ترکیبی تقدیم به حضرت زینب»، «مربعی تقدیم به سرداران شهید کشورم در روزهای آتش و خون» و «مربع ترکیبی تقدیم به عموی قافله» از محمد شکری فرد به بخش شعر کلاسیک جشنواره فوق راه یافت.

وی اظهار کرد: با اتمام داوری بخش شعر نو (نیمایی- آزاد) سیزدهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره اثر «خاک» شهریار شفیعی از هنرمندان حوزه هنری استان به بخش شعر نو جشنواره فوق راه یافته است.

آقاکرمی همچنین از معرفی داوران آثار بخش داستان کوتاه کودک و نوجوان سیزدهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره خبر داد و گفت: مجید راستی از داستان نویسان حوزه هنری استان (و خالق داستان‌های آزادی جهنمی و ختمی‌های ننه فاطمه، درختان لخت بید) به عنوان داور بخش داستان کوتاه کودک و نوجوان این جشنواره معرفی شد و در کنار داوود امیریان و حسین فتاحی از دیگر داوران آثار بخش داستان کوتاه کودک و نوجوان کار انتخاب آثار را به انجام رساندند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز