خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در زنجان:

توزیع عادلانه فقر هنر محسوب نمی‌‎شود

asdasd
کد خبر : ۲۷۳۱۱۷

نماینده ولی فقیه در استان زنجان و امام جمعه زنجان، با اشاره به اینکه توزیع عادلانه فقر هنر محسوب نمی‌‎شود، افزود: باید برای تولید عادلانه ثروت تلاش شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، آیت‎الله شیخ علی خاتمی، در دیدار با جامعه کارگری استان زنجان افزود: مدیریت جهان با کار و تلاش به این نقطه رسیده است و همه کشورهای پیشرفته، توسعه خود را مرهون تلاش کارگران جامعه خود هستند.

وی، با بیان اینکه اراده جمعی مدیریت منجسم موجب توسعه هر نظام اجتماعی می‌‏شود، افزود: عقل حکم می‌‎کند برای توسعه کشور از تجریبات کشورهای پبشرفته استفاده شود.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه توزیع عادلانه فقر هنر محسوب نمی‌‎شود، افزود: باید برای تولید عادلانه ثروت تلاش شود.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه مردم کشور ایران نجیب هستند و کارگران نیز علاوه بر نجیبی متدین نیز هستند، تصریح کرد: کارگران ایرانی وجدان کاری داشته و چارچوب‎‌ها را رعایت می‌‎کنند.

آیت‎الله خاتمی با اشاره به اینکه انتخاب موضوع اقتصادی در طول چهار سال گذشته برای شعار سال نشان از پیش‎بینی مقام معظم رهبری از وضعیت فعلی کشور است، یادآور شد: توجه به اقتصاد مقاومتی با توجه به ظرفیت‎های درونی بدون اتکا به بیرون مورد توجه مقام معظم رهبری در این زمینه است.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی طی ۳۵ سال گذشته همواره تحریم بوده است، تصریح کرد: تنها ۳۵ درصد تحریم‎های ایران مربوط به بحث هسته‎ای است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان افزود: مشکل آمریکا با نظام اسلامی، اسلامی بودن این انقلاب است، در صورتی که اسلامی بودن از نظام حذف شود، رابطه آمریکا با ایران درست می‌‎شود.

آیت‎الله خاتمی با اشاره به اینکه ضروری است سرمایه‎گذاران، کارفرمایان، کارگران و صنعتگران باید با افزایش بهره‎وری و بازدهی شرایط جامعه را بهبود بخشند، افزود: متاسفانه برخی از تولیدات داخلی یکبار مصرف است و کارآیی لازم را ندارد.

وی با بیان اینکه باید کالاهایی در کشور تولید شود که آرام آرام قابل رقابت با برندهای خارجی باشد، یادآور شد: متاسفانه برخی تحریم‎های داخلی از جمله سوء مدیریت‎‌ها، تنگ نظری‎‌ها، نگاه باندی و جناحی موجب عقب افتادگی کشور در بخش‎های اقتصادی می‌‏شود.

امام جمعه زنجان، در پایان این دیدار، گفت: انقلاب اسلامی بحران‎های سختی را پشت سر گذاشته است که در حال حاضر نیز با همت کارگران عقبه‎های سخت پشت سر گذاشته می‌‎شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز