خبرگزاری کار ایران

برای ششمین سال پیاپی؛

لامپ‌های پرمصرف مشترکان تجاری تبریز جمع‌آوری می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۲۷۲۶۶۴

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: برای ششمین سال پیاپی لامپ‌های پرمصرف واحد‌های تجاری تبریز جمع آوری می‌شوند.

به گزارش ایلنا، افشین روشن میلانی یکی از مهم‌ترین اهداف این طرح را انجام اقدامات پیشگیرانه جهت گذر از پیک مصرف برق تابستان ۹۴ عنوان کرد و گفت: حرکت امسال به دلیل اجرای طرح جهادی کاهش تلفات مهم‌تر از سال‌های گذشته بوده و در آن لوازم اندازه گیری و پلمپ این لوازم نیز به طور کامل مورد بازرسی قرار می‌گیرند.

وی تصریح کرد: در آغاز این طرح به مدت دو روز فرم‌های اخطار به مشترکین تجاری که لامپ پرمصرف استفاده می‌کنند، ابلاغ خواهد شد و سپس نسبت به جمع آوری انواع لامپ‌های پرمصرف اقدام خواهد شد.

روشن میلانی با اشاره به ممنوع بودن استفاده از لامپ‌های پر مصرف التهابی، مدادی، خیاری و... با توجه به بخشنامه هیئت دولت افزود: هنوز هم تعداد کمی از واحد‌های صنفی تبریز از لامپ‌های پر مصرف استفاده می‌کنند که ضرورت دارد این لامپ‌های جمع آوری شوند و در این راستا یک حرکت فرهنگی و اطلاع رسانی به صورت پایش کل مشترکین تجاری در برنامه کاری این شرکت قرار دارد.

وی افزایش مصرف بیش از حد برق را موجب عملکرد تجهیزات حفاظتی و قطع برق مشترکین و در این بین متضرر شدن مراکز مهم و حیاتی دانست و تصریح کرد: با وجود این شرایط استفاده از انواع لامپ‌های پرمصرف می‌تواند بار زیادی به شبکه تحمیل کند.

روشن میلانی متذکر شد: بر اساس احساس وظیفه عمومی و هماهنگی دادستان محترم عمومی و انقلاب تبریز در صورت عدم جمع آوری لامپ‌های پرمصرف نصب شده در داخل یا بیرون مغازه و عدم توجه به تذکرات ضابطین برق تبریز، انشعاب برق با اطلاع قبلی قطع و وصل مجدد منوط به جمع آوری لامپ‌های پرمصرف مورد اشاره خواهد بود.

رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع نیروی برق تبریز با بیان اینکه هم اکنون بیش از ۹۴ درصد واحدهای صنفی تبریز از لامپ کم مصرف استفاده می‌کنند، افزود: اجرای برنامه‌های مختلف در زمینه مدیریت مصرف، افزایش سطح آگاهی مشترکین تجاری را در پی داشته که موجب عدم استفاده از لامپ‌های پرمصرف شده است و باید این امر را موفقیت مهمی در اعتماد و همدلی بین مشترکین مشترکین و برق تبریز در تداوم برق رسانی مطمئن دانست.

وی در ادامه اظهار داشت: هم اکنون تعداد ۱۱ اکیپ پنج نفره در امورهای بهره برداری برق تبریز تشکیل شده است که مشغول شناسایی آن دسته از واحد‌های تجاری هستند که از انواع لامپ‌های پرمصرف استفاده می‌کنند.

روشن میلانی همچنین افزود: دو اکیپ نظارتی مشتمل بر نمایندگانی از دفا‌تر مدیریت مصرف، روابط عمومی، حقوقی و همچنین نماینده مجمع امور صنفی بر عملکرد اکیپ‌های جمع آوری نظارت می‌کنند.

وی با اشاره به فرهنگ سازی مطلوب در زمینه مدیریت مصرف تشریح کرد: مشترکین تجاری تبریز بیش از ۶۵ هزار واحد صنفی می‌باشد که نزدیک به ۱۵ درصد مشترکان را به خود اختصاص داده و حدود۱۰درصد از مصرف برق تبریز به ایشان تعلق دارد.

روشن میلانی خاطر نشان کرد: در راستای تفاهم نامه ما بین این شرکت و مجمع امور صنفی تبریز، در سال‌های گذشته بیش از هفت هزار لامپ پرمصرف با توان‌های مختلف جمع آوری و با لامپ‌های کم مصرف جایگزین شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز