خبرگزاری کار ایران

معاون استانداری در بازدید از شهرستان طالقان:

زیرساخت‌های برگزاری باشکوه انتخابات در شهرستان طالقان مهیا شود

asdasd
کد خبر : ۲۷۲۲۶۵

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز در سفری یک روزه به شهرستان طالقان از زیرساخت‌های برگزاری انتخابات و مناطق سیل زده بازدید و در جلسه مشترک شورای مدیران معاونت سیاسی امنیتی و شورای معاونین فرمانداری طالقان به بررسی مسائل پرداخت.

به گزارش ایلنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز، دکتر حجت اله ملاصالحی در جریان این بازدید اظهار داشت: «متأسفانه سیل اخیر خسارت زیادی به پل‌ها و راه‌های مواصلاتی در منطقه بالاطالقان وارد کرده که با تلاش شبانه روزی مسئولین فرمانداری، راه و شهرسازی و دیگر دستگاه‌های خدمات‌رسان و با ایجاد کنارگذرهای موقت در برخی مناطق، بسیاری از مشکلات رفع گردیده است.»

وی با اشاره به نزدیک شدن به ایام انتخابات خاطر نشان کرد: «تمامی زیرساخت‌ها منجمله راه‌های مواصلاتی، پل‌ها و... خطوط فیبرنوری بایستی با همت مسئولین و مشارکت مردم تکمیل گردد تا شاهد حضور پرشکوه مردم در انتخابات پیش رو باشیم.

ملاصالحی افزود: شهرستان طالقان دارای استعدادهای بسیار طبیعی و بالقوه در زمینه گردشگری و بهره‌مند از وجود چهره‌های بسیار در زمینه‌های مختلف و در زمره شاخص‌ها در کشور محسوب می‌شود در این راستا باید مسئولین شهرستان از این ظرفیت‌ها در جهت توسعه سیاسی، اقتصادی و عمران شهرستان استفاده نمایند.

گفتنی است، در این سفر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی به همراه مدیران کل حوزه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی و دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان البرز از روستاهای وشته، گوران، نساء علیاء، منگلان، پردسر، جوستان، گته ده، بخشداری بالاطالقان و فرمانداری طالقان بازدید کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز