خبرگزاری کار ایران

مدیر مهندسی نورد ذوب آهن اصفهان:

ایران، به فناوری تولید پروفیل آرک دست یافت

asdasd
کد خبر : ۲۷۲۱۲۶

مدیر مهندسی نورد ذوب آهن اصفهان گفت: برای اولین بار در کشور پروفیل آرک به همت متخصصان ذوب آهن اصفهان در این کارخانه تولید و نیاز داخلی به این محصول تامین شد.

به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی ذوب آهن اصفهان؛ مرتضی سالاری افزود: این پروفیل با عنوان آرک v21 از جمله نیازهای بخش معادن کشور است و جهت استحکام و جلوگیری از ریزش سقف و بدنه تونل معدن استفاده می‌شود .

سالاری، تصریح کرد: این نوع پروفیل از تجهیزات مورد نیاز تمام معادن کشور محسوب می شود و تاکنون از طریق واردات تامین می شده است .

وی، با اشاره به اینکه هم اکنون ذوب آهن قادر به تولید سالانه 50 هزارتن از این نوع پروفیل می باشد افزود : مراحل طراحی این پروفیل حدود سه ماه طول کشید و پس از انجام مراحل آزمایشی هم اکنون تولید انبوه آن آغاز شده است .

مدیر مهندسی نورد ذوب آهن، دو مرحله اصلی تولید آرک V21 را تأمین شمش مناسب این پروفیل (St55) توسط

بخش فولادسازی و طراحی و تولید این محصول توسط مهندسی نورد ذکر کرد و افزود : برنامه ریزی برای صادرات این نوع پروفیل در دستور کار قرار دارد .

ذوب آهن اصفهان اولین و بزرگترین کارخانه تولید کننده فولاد ساختمانی و ریل در ایران است که با ظرفیت ۲٫۸ میلیون تن محصول نهایی، انواع مقاطع فولادی ساختمانی و صنعتی را تولید می کند.

این کارخانه در سال ۱۳۴۴ تاسیس شد ، محصولات کارخانجات این شرکت به بیش از ۲۳ کشور اروپایی، آسیایی و آفریقایی صادر می شود و در بازار داخل این محصولات در پروژه های بزرگی همچون برج میلاد تهران، سدهای بزرگ و مترو مورد استفاده قرار گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز