خبرگزاری کار ایران

در یک سال گذشته،؛

دو و نیم تن اقلام آرایشی و بهداشتی غیرمجاز در کاشان معدوم شد

asdasd
کد خبر : ۲۷۱۹۳۰

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کاشان از معدوم کردن بیش از دو و نیم تن اقلام آرایشی و بهداشتی غیر مجاز و تقلبی به ارزش بیش از ۲۷ میلیون ریال در شهرستان کاشان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا درکاشان «حمید رضا رضا بنفشه» ظهر امروز درنشست خبری با خبرنگاران،، تعداد واحد‌های تولیدی، خوراکی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی تحت پوشش معاونت بهداشت ودرمان دانشگاه علوم پرشکی کاشان را ۸۷ مورد اعلام کرد و گفت: طی یک سال گذشته با نمونه برداری از ۵۸۸ واحد تولیدی، خوراکی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی شهرستان کاشان تعداد ۳۱ تا ازاین واحد‌ها به علت تخلف توقیف وتعطیل شده‌اند که ۴ مورد آرایشی، بهداشتی و ۱۶ مورد آن خوراکی و آشامیدنی بوده ا ند.

وی همچنین از جمع آوری دو هزار و ۳۹۱ اقلام آرایشی و بهداشتی غیر مجاز و تاریح گذشته خبرداد و یاد آوری نمود: به ۱۶۷مورد ازاین اقلام جمع آوری شده که مریوط به دانشگاه علوم پزشکی کاشان و ۷۸ مورد شکایان واصله ازسایر دانشگاه‌ها بوده تاکنون دردادگاه رسیدگی شده است.

معاون غذا وداروی دانشگاه علوم پزشکی کاشان تعداد داروحانه‌های تحت نظارت معاونت غذا وداروی دانشگاه علوم پرشکی کاشان را ۶۵ مورد عنوان کرد و اظهارداشت: طی یک سال گذشته ۹۵ مورد از داروخانه‌های شهرستان کاشان بازرسی شده است.

 وی از رسیدگی به ۴۱ مورد از ۳۸ هزار و ۶۴ اقلام دارویی جمع آوری شده غیرمجاز وتاریخ گذشته طی یک سال گذشته در شهرستان کاشان خبرداد ویاد آوری نمود: طی یک سال گذشته ۱۰ مورد صدور وتمدید پروانه مسئول فنی داروخانه و ۴۴ مورد صدور پروانه تاسیس داروخانه درکاشان داشته‌ایم.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز