خبرگزاری کار ایران

یادداشت مهدی رضا پور درباره لزوم نقش مشاور ورزشی در استانداری لرستان؛

ورزش لرستان، مشاوری از جنس ورزش می‌خواهد

asdasd
کد خبر : ۲۷۱۷۰۰

با استعفای آرش میر اسماعیلی از مشاور ورزشی استاندار به دلیل حضور در انتخابات مجلس آینده، گزینه‌های متعددی برای انتصاب در این سمت مطرح می‌شود.

«همه چیز را همه‌گان دانند» بدین معناست که با توجه به گستردگی علم و دانایی، نمی‌توان تصور کرد که توان محدود بشری بتواند بر تمام مسایل فایق آید و همه چیز را تحت سیطره و اختیار خود قرار دهد.

به همین دلیل است که هر شخصی در حوزه خود بنابه زحماتی که انجام داده است، تجربه گرا‌ن‌بهایی به اسم علم و تخصص را در آن حوزه به دست آورده است که در مواقع ضروری به کمک آید.

به‌طور معمول در تمام جوامع توسعه یافته، نقش مشاوران در کنار مدیران ارشد و رهبران، نقش بی‌بدیلی است که بیشترین خدمات را یک مشاور در حوزه‌های مختلف به مدیر می‌دهد و مدیر پس از پالایش به صورت دستورالعمل درآورده و در کانال اجرا می‌گذارد.

استان لرستان، به علت ضعف‌هایی که دارد، به نسبت برخی استان‌های دیگر از توسعه کمتری بهره‌ برده است و نقش مشاوره‌های درست و تخصصی در کنار مدیران اجرایی بصورت واقعی و کاربردی همیشه خالی بوده است.

با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید و تیم مدیریتی جدید در استان خوشبختانه نگاه‌های بسته و رابطه‌ای در موضوع انتصابی تا حدود زیادی به نسبت گذشته پوشش داده شده است و نگاه مثبتی به موضوع مشاوره علمی و کارا به وجود آمده است.

این موضوع قطعا می‌تواند، افق‌های روشنی را برای آینده استان ترسیم کند.

یکی از حوزه‌هایی که در استان لرستان و در طول دولت‌های متعدد مهجور مانده و توجه کمتری به آن شده است، حوزه ورزش است.

با نگاهی گذرا به یکی از موضوعات مربوطه، از جمله بودجه دستگاه‌های اجرایی استان و مقایسه آن با بودجه ورزش در سالیان گذشته می‌توان به راحتی فهمید که این حوزه همواره از نگاه‌های دلسوزانه کمتری برخوردار بوده است.

ایجاد یک مشاور ورزشی در کنار استاندار و برقراری پل ارتباطی با دستگاه ورزش استان می‌تواند بسیاری از موضوعات بر زمین مانده به راحتی منتقل شده و در اختیار مدیریت ارشد استان برای چاره‌سازی قرار گیرد.

طی چند روز گذشته و با کناره‌گیری مشاور ورزشی استاندار (آرش می‌راسماعیلی) اینجایگاه بیش از اندازه نیازمند حضور یک چهره ورزشی و ورزش دوست است که البته قبل از هر مسئله‌ای تخصص و درگیر بودن با مسایل و مشکلات استان لازمه وجودی مشاور جدید ورزشی استاندار است.

یکی از چهره‌های توانمندی که هم در عرصه ورزش و هم در حوزه مطبوعات سابقه سال‌ها تلاش و خدمت صادقانه را در کارنامه خود دارد، محمود داودی‌نژاد است که بیش از ۲۵ سال است که به‌صورت مداوم به عنوان (ورزشکار، مدیر ورزشی، نویسنده و روزنامه‌نگار حوزه ورزشی استان و روزنامه‌نگار مطرح استانی) در لرستان فعالیت می‌کند و به گواه همگان سلامت و صلابت مهم‌ترین ویژگی وی است.

 ورزش لرستان، مشاوری از جنس ورزش می‌خواهد

داوودی‌نژاد، از چهره‌هایی است که می‌تواند، مشاوری بسیار امین و توانمند هم برای استاندار و هم برای ورزش استان باشد. ارتباط صمیمانه محمود داوودی‌نژاد با مدیران ارشد ورزش استان و اکثر باشگاه‌های ورزشی در لرستان در کنار اطلاعات وسیع وی از مسایل ورزش که اندوخته بیش از ۲۰ سال سابقه قلم زدن در عرصه روزنامه‌نگاری است، می‌تواند گزینه بسیار مطلوبی برای مشاور ورزشی استاندار باشد.

از دیگر سوابق محمود داوودی‌نژاد که می‌تواند در ارائه مشاوره‌های ورزشی کارآمد به استاندار محترم مفید باشد، سرپرستی خبرگزاری ایلنا در لرستان، سرپرستی روزنامه طلوع ورزش لرستان. مدیر مسئولی اولین ماهنامه تخصصی ورزش لرستان، ریاست انجمن ورزشی نویسان استان لرستان، عضو هیئت مدیره خانه مطبوعات استان لرستان، رئیس هیئت اسکواش استان لرستان، عضو هیئت رئیسه هیئت فوتبال لرستان و مسئول روابط عمومی هیئت فوتبال لرستان است که این موارد تنها بخشی از فعالیت‌های ورزشی و روزنامه‌نگاری وی است که مطمئنا می‌تواند در ارائه مشاوره‌های تخصصی و کاربردی کمک شایانی به استاندار محترم کرده و برای ورزش در استان مفید باشد.

امید است استاندار محترم با نگاهی مطلوب به این موضوع سعی در انتصاب مشاوری امین متخصص و از بطن ورزش لرستان داشته باشد.

یادداشت: مهدی رضا‌پور ایلنا لرستان

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز